Icoontje acrobat in word??

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenjamin

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Berichten
312
Hallo,

Ik heb zojuist adobe acrobat 5.0 geinstalleerd op windows xp. Dit ging allemaal goed, maar nu mis ik in word het icoontje van acrobat waarmee je gemakkelijk documenten kan converteren naar pdf. Weet iemand hoe je dit icoontje in word krijgt? Ik heb office XP. Alvast bedankt.

Grtz. Ikbenjamin
 
Heb je de reader geinstalleerd van acrobat?
Zo ja dan krijg je geen icoontje.
Of heb jij een volledige versie van acrobat?
 
Je hebt het icoontje niet nodig, lees hier maar.
Pagina 5.

Groeten Neleke
 
Je kunt het "icoontje" (PDFMaker.dot) kopiëren uit de programmamap van Adobe naar de opstartmap van Office (C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\Startup).

Groetjes,
Bennie
 
Laatst bewerkt:
Het gaat niet om acrobat reader, maar om de 'gewone' acrobat. Vroeger kreeg ik namelijk in word een icoontje hiervoor. Die moet ik dus in die map kopieeren? Ik ga het proberen. Alvast bedankt.

Grtz. Ikbenjamin
 
Maar als ik dat icoontje in die map heb gezet, dan werkt die toch niet automatisch? Als ik op dat icoontje klik dan is het de bedoeling dat hij het bestand converteert naar pdf. Nogmaals bedankt.

Grtz. Ikbenjamin
 
Ja, en? Dat wilde je toch? Staat 'ie in Word aangevinkt onder Extra\sjablonen en invoegtoepassingen?

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan