Icoontje Externe HD weg in Deze Computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kerplunk

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2003
Ik heb een Externe Harddisk aangesloten op mijn pc, en in deze computer was gewoon het icoontje van de HD te vinden. Op de schijf stond een mapje 'autorun' die heb ik er afgegooid. Het icoontje was er nog steeds.

Heb windows onlangs opnieuw geinstalleerd en daarna de schijf opnieuw aangesloten en toen was het icoontje weg. althans, er is wel een icoontje, maar eentje die aangeeft dat er geen icoontje is, zeg maar.

Ik kan in eigenschappen geen icoontje veranderen. Toen ik een snelkoppeling naar die HD op mijn bureaublad maakte en ik daar het icoontje van wilde veranderen, kreeg ik de melding 'kan F:/autorun/elements.ico niet vinden'. ik denk dat het daarmee te maken heeft.

hoe fix ik dit?

er is wel een icoontje, maar eentje die aangeeft dat er geen icoontje is, zeg maar

:shocked:

Eens rechts klikken op "Deze Computer" en dan bij "Beheer" naar schijfbeheer gaan.
Kijken of die schijf daar te vinden is en wat de status daarvan is.

Edit: hoewel ik niet weet of dit je vraag oplost, want snap eerlijk gezegt je vraagstelling niet goed

Laatst bewerkt:
maak op de f schrijf (HD schrijf toch?) een mapje autorun aan en zet daar het door willende .ico in en noem die elements.ico en dan hoopen dat het werkt! (dat zou ik doen;) )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan