Icoontje language bar verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je je computer opstart, loopt er dan een proces genaamd ctfmon.exe? Je kunt dit controleren in de Windows Task Manager (ctrl-alt-del) onder processen. En welke talen heb je eigenlijk geïnstalleerd, ook talen bijvoorbeeld die van rechts naar links geschreven worden, of Oost-Aziatische talen?

Arthur, ctfmon.exe liep niet. Ik denk dat ik de oorzaak gevonden heb. Het lag aan de ZoneAlarm. Ik heb zonealarm uitgezet en alles nog een keer geprobeerd en pc restart en hij staat er. Bedankt iedereen voor de reacties.

Laatst bewerkt:
Heb je misschien onlangs iets veranderd aan de processen en programma's die opstarten als je je computer opstart? Per ongeluk ctfmon.exe uitgevinkt misschien? Dit proces moet lopen als je gebruikmaakt van alternatieve textservices, en dat is bij jou volgens mij het geval.

Je zou het volgende kunnen proberen: Download en installeer Startup Control Panel hier: http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml . Ga in SCP naar het tabblad "HKCU / Run". Rechtsklikken ergens in het witte veld. Kies "new" en browse naar: C:\Windows\System32\ctfmon. Nu zou hij zo ingesteld moeten staan dat het bestand mee opstart met je computer. Hoop ik althans!

Sami, ik had je laatste wijziging nog niet gezien. Als het daaraan ligt, moet je ZA waarschijnlijk op een of andere manier opdracht geven ctfmon te vertrouwen. Het is immers niet verstandig ZA altijd uit te laten staan, of het moest zijn dat je je graag laat hacken.

Sorry Arthur, Ik had mijn bericht even aangepast. Zonealarm had ik even uitgezet want voor iedere verandering vroeg ie om toestemming en ik dacht misschien moet ik hem even uitzetten en toen was het gelukt, nu staat Zonealarm weer aan. Ik heb inmiddels twee keer de pc aan en uit gezet en alles loopt goed en ctfmon.exe loopt ook.
Vriendelijk bedankt voor je hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan