icoontje volume is uit de taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Het icoontje volume in de taakbalk is verdwenen. Ook als ik via configuratiescherm, geluiden en audio het vinkje verwijder en na herstart herplaats is het na enkele herstarts weer verdwenen.
Via start eigenschappen, kom je in het scherm taakbalk aanpassen. Daar staat het icoontje volume onder "niet actieve items" ik heb hem daar geselecteerd als altijd weergeven.

Wie kan mij helpen het icoontje definitief terug te krijgen in mijn taakbalk.

Erik

even m'n spelletje afmaken dan zal ik kijken of er een oplossing tussen staat. De site ziet er wel hoopvol uit. bedankt voor de snelle reactie.

erik

Voor de volledigheid: scroll ook door naar beneden, daar staan over je probleem nog meer links.

Ik heb verschillende oplossingen geprobeerd. Maar na een herstart is het icoontje verdwenen. Maar ik heb nu wel iets meer inzicht gekregen in het oplossen van het probleem. Het icoontje staat er nu. als het er na twee herstarts nog staat zet ik de vraag op '"opgelost".
Maar... ik heb het idee dat het icoontje niet mee opstart bij het starten van de computer. Zou je dat niet kunnen aanpassen in het register?

Erik

Nee, het probleem blijft. Ook na de verschillende oplossingen geprobeerd te hebben. Als ik nu naar het comnfiguratiescherm geluiden audio ga en daar het vinkje weghaal en daarna herplaats verschijnt het icoontje direct in de taakbalk. Maar ja het is de bedoeling dat het icoontje daar altijd is.

erik

Oplossing gevonden! Lange Pier gaf ergens de oplossing door gebruik te maken van de site Registry Edits for Windows XP regel 320. Zat de fout dus toch wel in het register.

Bedankt voor de hulp

Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan