icoontje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander1001

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2004
Berichten
235
Hallo! Ik heb net firefox geuninstalleerd. Maar nu zie ik in Internet explorer ineens dat normale icoontje niet meer in mijn adresbalk staan.. Zie het plaatje. Weet iemand hoe ik het normale icoontje weer kan terug krijgen? :) :thumb:
 

Bijlagen

  • probleem.jpg
    probleem.jpg
    4,8 KB · Weergaven: 26
<a href="http://download.microsoft.com/download/f/c/a/fca6767b-9ed9-45a6-b352-839afb2a2679/TweakUiPowertoySetup.exe" target="_blank">Hier</a> kun je TweakUi downloaden.

Daarmee kun je alle explorer-icons repareren.

Als je 't opstart heb je helemaal onderaan de optie Repair. Klik hier één keer op en je ziet in het rechterschermpje 'Rebuild Icons' staan. Klik op 'repair now'.

Groetjes
 
helaas,.. hij doet wel die normale knoppen, want die zie ik bewegen. maar niet dat ene icoontje :confused:
 
Dan moet ik je het antwoord (voorlopig) schuldig blijven helaas..........
 
Is IE wel je standaard browser?

In Internet Explorer: extra/internet opties kiezen. Onder het tabblaadje 'Programma's' een vinkje zetten bij: 'controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is'. IE afsluiten, opnieuw starten. IE vraagt je dan of je deze browser als standaard wilt instellen. Dit wil je, dus bevestigen. Als het goed is, moet je icoontje nu de blauwe E zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan