Kreezie Keesie
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 okt 2002
Ik heb wat vreemds. Ineens - geen idee wat ik voorafgaand gedaan heb, het viel me ineens op - zijn in mijn startmenu alle icoontjes weg. Als ik software installeer, verander ik het standaardicoontje altijd in een leuker plaatje. Al deze icoontjes zijn nu weg.
Het vreemde is, dat als ik bij eigenschappen kijk, het icoontje er nog wel staat. Verander ik het in een ander, dan kan dat ook. Maar wil ik het weer het icoontje geven waarin ik het oorspronkelijk heb gewijzigd, dan pakt hij het niet.
Ik hoop dat ik het zo duidelijk genoeg heb uitgelegd.
Als ik bij Deze Computer kijk, zijn ook de icoontjes van de DVD-drives weg......
Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij dit welliswaar niet zo ernstige, maar wel vreemde probleem.
Alvast bedankt
Groetjes Kees
Het vreemde is, dat als ik bij eigenschappen kijk, het icoontje er nog wel staat. Verander ik het in een ander, dan kan dat ook. Maar wil ik het weer het icoontje geven waarin ik het oorspronkelijk heb gewijzigd, dan pakt hij het niet.
Ik hoop dat ik het zo duidelijk genoeg heb uitgelegd.
Als ik bij Deze Computer kijk, zijn ook de icoontjes van de DVD-drives weg......
Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij dit welliswaar niet zo ernstige, maar wel vreemde probleem.
Alvast bedankt
Groetjes Kees