icoontjes in systemtray

Status
Niet open voor verdere reacties.

computeraar

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Hallo,

Normaal zijn de icoontjes in de systemtray keurig naast elkaar geplaatst op mijn systeem.
Opeens staan ze niet meer naarst ekaar, maar per 2 onder elkaar.
Gevolg is dat de taakbak daar door wel erg groot is geworden.
Als ik met de muis op de bovenkant van de taakbalk ga staan en deze langzaam naar beneden sleep, verdwijnt de (3 hoog) werkbalk
Helaas zie ik geen kans de werkbalk weer in de oorspronkelijk staat te brengen, te weten alle icoontjes op 1 werkbalk.
Systemtray rechts en snel starten links.

Graag jullie hulp.

Bedankt.
Computeraar.

Ga eens met de cursor op de boven rand van de taakbalk staan, zodra een pijltje zichtbaar wordt, de bovenrand naar beneden trekken met ingedrukte muisknop tot deze weer een rij breed wordt. Lukt dit niet, eerst de taakbakl ontgrendelen.

Hoi,

In eigenschappen voor taakbalk en menu start is ook het een en ander aan te passen..
Even rechts klikken op taakbalk en eigenschappen kiezen.

Dit zou ook aan die snelstartbalk kunnen liggen,
zou je de gestippelde lijn rechtsnaast de snelstartpictogrammen eens ver naar rechts willen bewegen, zodat alle snelstartpictogrammen op 1 lijn staan?
Probeer dan je taakbalk nog eens naar beneden te bewegen. Sleep daarna die gestippelde lijn naast je snelstartpictogrammen terug naar links.

James:)

Je kunt ook dit scriptje even draaien om de standaardinstellingen voor de taakbalk te herstellen. Downloaden naar je bureaublad en dan erop dubbelklikken. Mocht je antivirusprogramma protesteren, geef dan toestemming.

Hallo,

Uiteindelijk lag de oplossing in het uitschakelen van het klokje, opnieuw vergrendelen van de taakbalk en daarna het klokje weer inschakelen

Bedankt vor het meedenken.

Computeraar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan