Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ik kan deze oplossing niet uitvoeren. De opties in het voorbeeld, zie ik niet staan bij mijn instellingen.Hoi Nancy, Werkt dit voor je?
werkt ook niet. Nog steeds die windowsbolWis de iconcache.db en reboot eens, werkt dat?
![]()
How to Rebuild the Icon Cache in Windows (with Pictures)
Fix the icons on your Windows computerAre the icons on your Windows PC incorrect, slow to load, distorted, or missing? Your Windows icon cache may be corrupted. But don't worry—rebuilding your icon cache should restore your icons and clear...www.wikihow.com
werkt ook niet....Instellingen>Apps>standaard apps> scroll naar beneden en kies de button "opnieuw instellen"
Kun je daar een screenshot van plaatsen? Ik weet niet hoe zo'n google-bolletje met pijltje er uit ziet. Eerst zeg je Google-bol later zeg je Windows-bol (post 6).mijn icoontjes op het bureaublad zijn bijna allemaal veranderd in het google-bolletje met een pijltje.
Ik heb al het bovenstaande uitgevoerd, maar het gaat nog steeds niet goed.Ga naar Instellingen > Standaard-apps en kijk wat onder Webbrowser staat. Staat Firefox bij mij (is mijn default browser).
Ga dan naar Standaard-apps per bestandstype kiezen en kijk wat bij .URL staat. Daar moet staan Internetbrowser. Bij .URL_ staat bij mij Firefox.
Kijk bij standaard-apps per protocol kiezen of bij HTTP en HTTPS een browser staat. Bij mij staat bij allebei Firefox.
Typ cmd in zoekvak > rechts > Als administrator uitvoeren > Typ sfc /scannow achter de prompt en druk op Enter. Wacht geduldig tot dit proces is voltooid.
Alternatieve werkwijze:
Stap 1: Druk op Windows + R om het venster Uitvoeren (Run) te openen.
Stap 2: typ cmd in en druk op Ctrl + Shift + Enter om de opdrachtprompt als administrator te openen.
Stap 3: Typ sfc /scannow en druk op Enter om de opdracht uit te voeren.
Volg deze stappen om een snelle scan uit te voeren met Windows Defender:
Open Windows Beveiligingscentrum in Windows 10 of Windows Beveiliging in Windows 11.
Klik in het venster Windows Beveiliging op 'Virus- en bedreigingsbeveiliging'.
Klik onder het gedeelte 'Snelle scan' op de knop 'Snelle scan'.
Windows Defender scant uw systeem op malware. Dit kan enkele minuten duren. Zodra de scan is voltooid, geeft Windows Defender de resultaten weer.
Ik heb geen slotje links van de adresbalk.Als ik op nu.nl het slotje links van de adresbalk naar m'n bureaublad sleep staat er dit:
Bekijk bijlage 381023
Blijft dezelfde afbeelding, nog steeds geen logo'sJe moet er niet op klikken maar slepen naar je bureaublad.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.