icoontjes rechts onder opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat kan:

Klik met de rechtermuisknop op het klokje en selecteer meldingen aanpassen. En zie daar kan je precies aangeven wat je wel en niet wil zien....

Klik op start/uitvoeren/typ msconfig
Klik op het tabblad Opstarten. Hier kun je de programma's uitvinken die automatisch worden gestart.

Groeten,

Je mag in XP zelfs alles uitschakelen let wel op je virus scan en firewall moet je aanlaten!!

Bedoel je nu alleen de icoontjes weg of bedoel je helemaal die programma's niet opstarten?

Je mag in de msconfig alles uitschakelen dan word er geen programma meer opgestart !!!

Geplaatst door basvdK
Bedoel je nu alleen de icoontjes weg of bedoel je helemaal die programma's niet opstarten?

Als er icoontjes in je System Tray staan, betekent dat dat de desbetreffende programma's ook automatisch opgestart worden.

Wanneer dat de bedoeling is, maar je wilt die icoontjes tóch verbergen, kan dat alleen maar met een progje.

Bijvoorbeeld TraySaver

hoi,

bij veel proggies vind je onder opties of er in de tray iets moet worden weergegeven of niet, terwijl ze toch mee opstarten en actief zijn.

Geplaatst door Kleinkramer

Als er icoontjes in je System Tray staan, betekent dat dat de desbetreffende programma's ook automatisch opgestart worden.

Wanneer dat de bedoeling is, maar je wilt die icoontjes tóch verbergen, kan dat alleen maar met een progje.

Bijvoorbeeld TraySaver

Dat snap ik, maar met XP kan je deze heel makkelijk verbergen op de manier in mijn eerste post. Je hebt daar Traysaver echt niet voor nodig. Misschien in win 98 wel, maar in XP is dat erg makkelijk.

Dat klopt inderdaad.
Ik heb zelf "hide inactive icons" echter uitgevinkt staan in Eigenschappen Taakbalk, en dan is die optie niet aanwezig.

Even vergeten... :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan