Icoontjes rechtsonderin 16-bit kleuren???

Status
Niet open voor verdere reacties.

f4z0r

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2003
Hoi, ik zit de laatste tijd met een probleem, maar krijg het niet opgelost, en er weinig over gevonden etc.
Het probleem is dat mijn icoontjes, van de draaiende programma's, zoals Winamp, MSN, Norton, enz. er gewoon NIET meer uitzien... Ik begin me hier toch een beetje aan te ergeren... Weet iemand hoe dit zit?

Ik heb een screenshot gemaakt, van de betreffende icoontjes, zodat de mensen een beetje een idee hebben hoe erg het er hier gewoon uitziet... :(

De screenshot is te vinden op: http://members.lycos.nl/gsmtuning/IMG/icons@y2k.bmp

Het is een 24 bits bitmapje, dus de kleuren zijn ongeveer hetzelfde als wat ik zie...

Kan iemand mij hier mee helpen???

Ik zit er echt al lang mee.... :(

Alvast bedankt!

Mvg, Nick (die-hard HelpMij Chatroom Chatter =D)

Vind ik wel meevallen qua hoe dat eruit ziet, beeldscherm staat bij mij op Hoge kleuren (16-bits).

attachment.php

Bijlagen

• 16bits.jpg
    16bits.jpg
    4,6 KB · Weergaven: 96
Maar jij hebt windows 98 of 95 zo te zien, neem aan Windows 98, en daar zien ze er gewoon normaal uit... Ik heb Windows 2000, en had eerst XP, en merk het verschil toch zeer zeker... Weet 100% zeker dat dit niet zo hoort, als ik de icoontjes vergelijk met een andere computer, met Windows 2000...

Mvg...

Er is een probleem met win2k en netmeeting. Als je 16 bits icoontjes krijgt na het gebruik van netmeeting, doe dan het volgende:
Start netmeeting op -> active desktop -> bureablad aanpassen -> tabblad effecten -> schakel pictogrammen weergeven met alle mogelijke kleuren uit -> klik toepassen -> sluit netmeeting -> vink pictogrammen weergeven met alle mogelijke kleuren weer aan -> toepassen.
Je probleem zou dan opgelost moeten zijn. Laat even horen of het gelukt is.

Laatst bewerkt:
Nee, werkt ook niet... :'(

Nog andere suggesties?

Groeten, Nick

ps; bedankt voor je reactie...!

Geplaatst door f4z0r
Nee, werkt ook niet... :'(

Nog andere suggesties?

Groeten, Nick

ps; bedankt voor je reactie...!
eyz
ik zei vanmiddag tegen je, dat ik dit ook gehad had he ;)
was ook met netmeeting...
oplossing ben ik vergeten :rolleyes:

Mjah, damn... Relaxt, hier werkt ie nog steeds niet...:(

Ik denk dat ik er maar mee zal moeten leven :confused:

:D

Greetz...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan