icoontjes verdwenen uit systeemvak

Status
Niet open voor verdere reacties.

roberttkint

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2009
Er heeft iemand zitten knoeien aan de instellingen van mijn laptop en ik kan het icoontje van de klok, de luidspreker en batterij niet meer zien. Via eigenschappen Taakbalk kan ik in het tabblad systeemvak niets aanvinken (keuzevakjes lijken geblokkeerd te zijn).
Wie kan mij helpen?

mvg,
berre51

Er heeft iemand zitten knoeien aan de instellingen van mijn laptop en ik kan het icoontje van de klok, de luidspreker en batterij niet meer zien. Via eigenschappen Taakbalk kan ik in het tabblad systeemvak niets aanvinken (keuzevakjes lijken geblokkeerd te zijn).
Wie kan mij helpen?

mvg,
berre51

Voor 'we' :p verder gaan zoeken .... ga eerst eens terug naar een herstelpunt, waarvan je zéker weet dat de knoeier nog niet aan de gang was.

icoontjes verdwenen in taakbalk (systeemvak) VISTA

Ik ben maar een leek wat instellingen van een computer betreft. Waar vind ik een lijst van herstelpunten? Ik heb al geruime tijd geen programma's meer gëïnstalleerd.
Ik heb ondertussen gegoogled en vond een uitleg waarbij iets zou moeten gewijzigd worden via regedit. Doen of afblijven?

mvg,
berre_51

Hoi,

Of die bewuste 'registerwijziging' klopt, kan ik natuurlijk niet zeggen.
Bovendien, als je daar 'leek' in bent kan je er ook schade mee doen, zodanig, dat zelfs windows niet meer opstart.
Mijn vraag was een andere.
Voor ik je daar verder mee op weg help een andere: weet je vrij exact wanneer het probleem optrat en hoe lang dat geleden is.

probleem opgelost

Ik heb mijn laptop binnengebracht in de computerzaak waar ik hem gekocht heb. In een handomdraai was het opgelost. Hoe weet ik niet.

Bedankt voor de tips.
berre_51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan