Icoontjes voor muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patje-Lasek

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2004
Ik heb nero NVE-3.1.0.7 geinstalleerd maar ik heb hem weer weggegooid want er zat teveel zooi bij. Een player van Nero foto kijker van nero. Dus kon ik weer mooi alles terug zetten zoals ik gewend was mp3 bestanden openen met Winamp maar ipv het winamp symbooltje krijg ik nu een symbool dat hoort bij een bestand dat nergens mee geopend kan worden. En ook bij bestanden van windows media is dit het geval. Ook de mooie Pilon van VCL is verdwenen :S. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze symbooltjes weer terug komen. Als ik op het bestand klik wordt hij wel geopend met het juiste programma maar geen symbool voor het programma :S.
Alvast bedankt.
Zie foto voor meer informatie

Bijlagen

• incoon.jpg
    incoon.jpg
    7,3 KB · Weergaven: 41
Ik neem aan dat je bedoeld in de mappen en op je bureaublad.
Klik met de rechter muistoets op het ikoon en kies voor eigenschappen.
Kies dan bij 'openen met' wijzigen en het programma waar je de extensie van dat ikoon aan wilt koppelen.

In iedere map kun je onder extra>mapopties>tabblad bestandstypen zien welke extensies er zijn geïnstalleerd. Ook daar kan je er een aanklikken en het nodige instellen.

Ga in Winamp naar opties --> voorkeuren
Klik dan op bestandstypes, hier kun je alles regelen wat betreft het afspelen en het zichtbaar maken van de bestanden.

Yes yes
ik heb jullie raad opgevolgd en die werkte niet :S
en dus heb ik als laatste hoop winamp weggegooit en weer opnieuw inginstalleerd en hij doet t weer zo alles weer normaal :D
wordt altijd zo ziek van die programma's die meteen alles opeisen zeg maar dus dat hij meteen alles voor je opent :s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan