icoontjes weg uit systeemvak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lordje

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
Sinds ik vandaag mijn computer heb opgestart ben ik het netwerk-icoon én het volume-icoon kwijt die in het systeemvak horen te staan.
Ik heb al geprobeerd via "Eigenschappen van Taakbalk en menu start" ze weer terug te zetten maar daar staan ze "grijs" en kan ik ze dus niet aanklikken.

Weet iemand misschien hoe ik dit weer kan herstellen??

Alvast bedankt.

NB. ik werk op Windows Vista Home Premium

raar maar waar, ik heb het zelf voorgehad en iemand anders op dit forum die ik heb willen helpen...
Bij mij was het opgelost na een aantal keren opnieuw opstarten (echter wel na een paar dagen als ik het me nog goed kan herrineren...)

Ik zou zeggen wacht een aantal dagen af(aantal keren opnieuw opstarten ook natuurlijk) en hopen hé xD

ik had toch gehoopt op een wat snellere oplossing. :(
Ik gebruik mijn laptop nogal eens op andere plekken en om dan zo'n heel menu door te moeten op in te kunnen loggen op een netwerk is ook zo vervelend.

Iemand misschien een snellere oplossing? Register tweak misschien?

opstarten in veilige modus, dan stond het bij mij vet zodat ik het terug kon aanvinken en vervolgens op normale manier herstarten

opstarten in veilige modus, dan stond het bij mij vet zodat ik het terug kon aanvinken en vervolgens op normale manier herstarten

ja, dit zou natuurlijk ook kunnen werken :P

Ik was toen namelijk niet echt op zoek naar een oplossing voor dit kleine probleem al zou systeemherstel misschien ook wel kunnen helpen

Ook dat via veilige modus heb ik ff geprobeerd. Helaas werkte dat ook niet. :(

In veilige modus staan de klok-, volume- en netwerk-icoontjes wel aan maar daar mis ik de energie icoon weer.

Computer inmiddels weer normaal opgestart maar nu is het netwerk icoon en het volume icoon nog steeds uit en die kan ik ook niet aanvinken.

een paar keer opnieuw opstarten werkt ook niet.

Hopelijk heeft iemand nog een mogelijke oplossing voor me??

misschien kan systeemherstel wel werken zoals aangegeven in men vorige post

Hoi !

Terugzetten naar een vorige datum (systeemherstel) lijkt me een stuk eenvoudiger !

Greetz,

Harry.

bedankt allemaal! :thumb:

Met de link van Telwat is het me gelukt.
Alles is nu weer zoals het moet zijn! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan