icoontjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

herbert

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2002
ik heb netscape gedownload op mijn PC ,nu staat er overal bij bijvoorbeeld een jpeg of pictogram niet het oorspronkelijk icoontje maar het netscape icoontje,vooral bij:PNG,XHTML,XML,HTML,jpeg afbeelding,pictogram(extensieICO image/x-icon) Hoe kan ik dit terug in de oorspronkelijke staat zetten,al mijn icoonyjes die ik via het progje :hush page had opgeslagen zijn nu niet meer zichtbaar ,bij elkeen staat het netscape icoontje?? Herbert

Bijlagen

• screenshot1.jpg
    screenshot1.jpg
    59,5 KB · Weergaven: 21
Ga naar configuratiescherm/mapopties en kies voor het tabblad Bestandstypen. Zoek de extensie op die je wilt wijzigen, selecteer hem, klik op wijzigen en kies het programma waar je mee wilt openen. Sluit af met OK en ga verder met de volgende.

weet ik wim ,maar met wat doe ik de vermelde programmas het beste open??

Dat is nou juist een kwestie van voorkeur. Ik laat HTML en zijn vriendjes openen met IE, PNG en JPG met Photo Editor. Voor ICO heb ik geen programma geselecteerd. Maar nog een keer: het is wat je zelf prettig vindt.

ok,wim zal ik doen maar ik heb verschillende icoontjes op mijn pc in een map staan en nu tonen die in die map allemaal hetzelfde netscape icoon inplaats van het icoontje zelf,dat is mijn groot probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan