icoontjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

huummerfish

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2005
Zit ik weer eens lekker achter de pc zie ik dat al mijn icoontjes in ded war zijn geraakt. Neem die van Word dat is niet meer de w maar een printer geworden. Bijna al mn icoontjes zijn op deze manier veranderd. Is er een manier om dat makkelijk en snel terug te zeten?>??:(

Al gescand op virussen en spyware zou ik toch maar eens even doen want dat kan het probleem zijn.

:thumb: :D

Geplaatst door huummerfish
Is er een manier om dat makkelijk en snel terug te zeten?
Zoek het bestand ShellIconCache en verwijder het.
Start daarna opnieuw op en kijk of je probleem verholpen is.
Zorg er eerst wel even voor dat je verborgen bestanden kunt zien: Start > Instellingen > Mapopties > Beeld. Daar aangeven dat verborgen bestanden getoond moeten worden.

Guus.

Laatst bewerkt:
:thumb: Helemaal prima, door het bestand shelliconcache te verwijderen en opnieuw op te starten zijn al mijn icoontjes weer zoals het hoort :D Dank

Geplaatst door huummerfish
:thumb: Helemaal prima, door het bestand shelliconcache te verwijderen en opnieuw op te starten zijn al mijn icoontjes weer zoals het hoort :D Dank
Graag gedaan. :)
Dit komt wel vaker voor - om onbekende redenen raakt dat bestand beschadigd, wat verkeerde of vreemde icoontjes veroorzaakt. Na verwijdering van het bestand maakt Windows bij opstarten een nieuw exemplaar aan.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan