Chato
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 mei 2007
Hallo,
Ik heb zojuist ICQ op mn Windowsbak geinstalleerd. En nu gedraagt mn Firefox zich ineens heel anders; en vooral zeer irritant.
Bij de installatie heb ik niet de toolbar en de search-engine aangevinkt. Of eigenlijk: heb het vinkje weggehaald.
Maar toch is mijn standaard zoekmachine ingesteld als ICQ-search. Maar dat is nog niet het ergste:
Voorheen was het zo dat als ik in de adresbalk "helpmij" intypte, ik dan automatisch naar helpmij.nl ging.
Als ik nu helpmij intyp ga ik naar de search-engine van ICQ!
In IE is het nodig om de TLD achter de domeinnaam te zetten, maar met Firefox (en ook Opera) is dat normaal gesproken niet nodig. Maar sinds ik ICQ heb geinstalleerd moet dat ineens wel (snap je het nog?)
Hoe kan ik weer terug naar mijn oude instellingen in Firefox?
Ik heb al:
- ICQ ge-de-installeerd, gereboot en ICQ opnieuw geinstalleerd
- me rot zitten zoeken met Google/Ixquick/Yahoo/Dogpile etc etc
- Browser-cache en Cookies verwijderd en daarna browser opnieuw opgestart
- mijn add-ons nagekeken, maar daar stond geen ICQ bij
- Gekeken in extra => Opties: niets gevonden
- en heel veel zitten schelden op ICQ (wat natuurlijk niets helpt):evil:
En ik was zo blij met die mogelijkheid om met FF de TLD weg te kunnen laten...
Wie weet het antwoord?
Alvast bedankt,
Chato
BTW:
Tijdens de installatie heeft mijn AV-scanner (F-Secure) meerder browserkapingen tegengehouden. Misschien dat het er iets mee te maken heeft?
Het lijkt wel zoiets als: "omdat je de browserkapingingen tegenhoudt. moet je voor straf weer de TLD intypen"
Ik heb zojuist ICQ op mn Windowsbak geinstalleerd. En nu gedraagt mn Firefox zich ineens heel anders; en vooral zeer irritant.
Bij de installatie heb ik niet de toolbar en de search-engine aangevinkt. Of eigenlijk: heb het vinkje weggehaald.
Maar toch is mijn standaard zoekmachine ingesteld als ICQ-search. Maar dat is nog niet het ergste:
Voorheen was het zo dat als ik in de adresbalk "helpmij" intypte, ik dan automatisch naar helpmij.nl ging.
Als ik nu helpmij intyp ga ik naar de search-engine van ICQ!
In IE is het nodig om de TLD achter de domeinnaam te zetten, maar met Firefox (en ook Opera) is dat normaal gesproken niet nodig. Maar sinds ik ICQ heb geinstalleerd moet dat ineens wel (snap je het nog?)
Hoe kan ik weer terug naar mijn oude instellingen in Firefox?
Ik heb al:
- ICQ ge-de-installeerd, gereboot en ICQ opnieuw geinstalleerd
- me rot zitten zoeken met Google/Ixquick/Yahoo/Dogpile etc etc
- Browser-cache en Cookies verwijderd en daarna browser opnieuw opgestart
- mijn add-ons nagekeken, maar daar stond geen ICQ bij
- Gekeken in extra => Opties: niets gevonden
- en heel veel zitten schelden op ICQ (wat natuurlijk niets helpt):evil:
En ik was zo blij met die mogelijkheid om met FF de TLD weg te kunnen laten...
Wie weet het antwoord?
Alvast bedankt,
Chato
BTW:
Tijdens de installatie heeft mijn AV-scanner (F-Secure) meerder browserkapingen tegengehouden. Misschien dat het er iets mee te maken heeft?
Het lijkt wel zoiets als: "omdat je de browserkapingingen tegenhoudt. moet je voor straf weer de TLD intypen"

Laatst bewerkt: