ICQ werkt niet meer via trillian

Status
Niet open voor verdere reacties.

satshow

Moderator
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
12 jun 2001
Besturingssysteem
Linux KDE Neon
Office versie
Libreoffice
Sinds gisterenavond werkt mijn ICQ niet meer via mijn trillian, heeft iemand anders hier ook last van?

Welke versie trillian heb je? Want yahoo, msn en icq weren om de zoveel tijd trillian/niet eigen messengers.

Ik draai volgensmij de laatste versie: TrillianPro2.01Beta5, hiermee kan ik met alles connecten, inclusief jabber:)

Let erop dat je icq protocol 8 gebruikt. Het werkt hier prima met Miranda IM (windows) en Alicq (linux). Controleer evt. je firewall.

Ik gebruik ook versie 2.01 beta 5 hier,ben een officiele pro user.
ICQ protocol 8 wat is dat en waar is dat te vinden?

Icq protocol v8 is aan en uit te zetten in MirandaIM,
in trillian staat de laatste versie standaard al aan en is niet aan of uit te zetten.

Aan het protocol ligt het blijkbaar niet, misschien een fout wachtwoord of idd de firewall afstelling.
Of doet icq ook account wissen?

Ik heb net even gekeken in het members gedeelte van het trillianboard en daar zijn er nog meer die er last van hebben.

Trouwens dit is de melding die ik krijg
*** Your login request was rejected by the server. It is unsure what this means at this point; the server may be full. Please close your console window and try again in a few minutes.

Ik heb net even gekeken of alles weer werkte en nu is alles weer in orde zo te zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan