Icredimail draait door

• Onderwerp starter Onderwerp starter staf
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

staf

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Bij de herinstallatie op mijn nieuwe PC (met W7) draait IM door.
Alle mails blijven maar binnenkomen altijd opnieuw meestal meer dan 1000, de meeste 3 of 4 maal na elkaar.
IM blijft dan maar Emails: binnenhalen en alle andere functies zijn ondertussen niet te gebruiken, kan zelfs IM niet uitzetten?(Alleen via taakbeheer lukt dat):evil::evil::evil:

Heb ik al enkele keren geprobeerd.Ik heb zelf na het deinstalleren alle sporen van IM verwijderd.Geen resultaat.
Ik gebruik IM al meer dan 10 jaar, nog nooit eerder problemen gehad ... :o Raar ....:mad:

Zet eens een systeemherstelpunt terug.
Indien mogelijk voor de installatie van IM.

Ik vermoed dat je register corrupt geraakt is door het wat je noemt alle sporen van IM te verwijderen.

Als je verwijdert, doe dan via uninstall ( in de software).
Laat daarna CC-Cleaner het register controleren op fouten en sla op.

Installeer daarna opnieuw, maar probeer eerst maar eens een systeemherstelpunt voor de installatie.

Laatst bewerkt:
Zoefff, bedankt voor het snelle reageren.
Zoals u het uitlegt heb ik het ook gedaan,uninstall en daarna sporen gewist met cleaner (wat trouwens een fijn programma is)
Het heeft niet mogen baten.
Als ik IM opnieuw installeer na een herstart van mijn PC begint IM onmiddellijk na de installatie weer alle inkomende Email van de laatste jaren in te laden.Natuurlijk loopt mijn PC na enige tijd vast.
miserie, miserie.....

Even niets anders proberen.

Maak eens een neiuw account aan met alle rechten.
Installeer IM daar eens.

Dank voor de reactie.
Met een nieuw account lukt dat wel, maar ik wil wel graag de data van mijn bestaande Telenetaccount blijven gebruiken, voor mijn gmailaccount gebruik ik IM niet meer omdat ik via hun eigen Emailprogramma kon verderwerken, maar voor mijn Email van telenet blijf ik op de sukkel.Ik heb zelfs al IM vertwijderd en nadien weer geinstalleerd in een andere taal.Niks!! .:confused:....nada...., nogabollen:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan