icredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

marg

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2004
Berichten
138
als ik icredimail down load dan veranderd mijn land instellingen ik heb hem toen igesteld een tijd geleden...
maar toe stond mijn land instelling niet goed dat heb toen veranderd nu wil ik weer naar icredimail toe maar veranderd het weer zou het kunnen dat het nu in het geheugen zit en zou het helpen als ik hem op een andere site down load.
bedankt alvast
 
helaas het helpt niet mijn land instelling blijft het zelde en op de mail krijg 2x nederlands lasitg alles zit anders.
wel jammer want hij is erg leuk bij tips en trucs staat da je naar setup moet gaan .
maar dat zal in dit geval niet uitmaken en hoe kom ik daar ?
marg

weten jullie al een oplossing???
 
Nog een extra topic maken maakt het niet duidelijker, als er een oplossing dan hoor je het vanzelf. Maar wat dacht je anders van de makers van Incredimail mailen ?
 
Nog een extra topic maken maakt het niet duidelijker, als er een oplossing dan hoor je het vanzelf. Maar wat dacht je anders van de makers van Incredimail mailen ?

ik zag jullie naam bij de tips en trucs staan dus neem ik aan dat jullie het er nodige van weten.
ik kan zoeken als een naald in een hooiberg maar kom geen stap verder.
ik heb hem helemaal verwijderd taal instellingen stonden goed bij mij.
maar ik krijg de verkeerde instellingen weer terug.
dus het zit in het downloaden daar zit die een maal in en kan ik niet meer veranderen.
daar zit het probleem nu de oplossing nog wat ik hier aan kan doen
ik wacht op jullie tip
marg
 
Het blijft een beetje wazig verhaal voor mij als ik het topic zo doorlees. Wellicht ook omdat ik Incredimail zelf niet gebruik.
Is het de taal instelling op de website van Incredimail die niet goed is of de land instelling van Windows ?

Op de website die Bertus aangeeft kan ik zonder problemen wisselen tussen Nederlands en Engels. Mocht dat jou probleem zijn dan zou ik aanraden de cache en cookies van jou browser te legen.
 
Het blijft een beetje wazig verhaal voor mij als ik het topic zo doorlees. Wellicht ook omdat ik Incredimail zelf niet gebruik.
Is het de taal instelling op de website van Incredimail die niet goed is of de land instelling van Windows ?

Op de website die Bertus aangeeft kan ik zonder problemen wisselen tussen Nederlands en Engels. Mocht dat jou probleem zijn dan zou ik aanraden de cache en cookies van jou browser te legen.

het gaat er om dat ik hem ooit heb gedownload 1 contactpersoon heb aan gemaakt toen zag ik dat het .
toetsenbord anders was dus ik hem anders ingesteld.ik kan hem 100 keer downloaden het blijft het zelfde.
dus volgens mij ligt het nu aan het downloaden maar hoe krijg ik hem anders.
hopelijk is het zo beter te begrijpen
marg
 
Ah, je bedoeld dat er dus andere tekens verschijnen als dat wat je intypt. Dat kan inderdaad met de toetsenbord te maken hebben.
Normaal gesproken hebben wij in Nederland een US-International toetsenbord. De invoerinstellingen voor het toetsenbord moeten staan op Nederlands - Verenigde Staten (Internationaal).

Bij mij in Windows 7 kan je de instelling bereiken door het configuratiescherm te openen en dan te gaan naar "Klok, taal en regio" -> "Toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen"
in het daarop volgende scherm kies je voor "Toetsenborden wijzigen" en het venster wat daarop weer volgt zijn de wijzigingen te maken. In Vista zal het enigzins overeenkomen, XP is wel iets anders.

EDIT:
Onderin de taakbalk staat bij mij een toetsenbordje afgebeeld. Als ik daar met de rechtermuisknop op klik en kies voor "instellingen" dan kom ik rechtstreeks in het goed menu terecht om de wijzigingen te maken.
 
Laatst bewerkt:
Ah, je bedoeld dat er dus andere tekens verschijnen als dat wat je intypt. Dat kan inderdaad met de toetsenbord te maken hebben.
Normaal gesproken hebben wij in Nederland een US-International toetsenbord. De invoerinstellingen voor het toetsenbord moeten staan op Nederlands - Verenigde Staten (Internationaal).

Bij mij in Windows 7 kan je de instelling bereiken door het configuratiescherm te openen en dan te gaan naar "Klok, taal en regio" -> "Toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen"
in het daarop volgende scherm kies je voor "Toetsenborden wijzigen" en het venster wat daarop weer volgt zijn de wijzigingen te maken. In Vista zal het enigzins overeenkomen, XP is wel iets anders.

EDIT:
Onderin de taakbalk staat bij mij een toetsenbordje afgebeeld. Als ik daar met de rechtermuisknop op klik en kies voor "instellingen" dan kom ik rechtstreeks in het goed menu terecht om de wijzigingen te maken.
 
incredimail

het gaat er om dat ik hem ooit heb gedownload 1 contactpersoon heb aan gemaakt toen zag ik dat het .
toetsenbord anders was dus ik hem anders ingesteld.ik kan hem 100 keer downloaden het blijft het zelfde.
dus volgens mij ligt het nu aan het downloaden maar hoe krijg ik hem anders.
hopelijk is het zo beter te begrijpen
marg

nou bedankt al vast maar mijn toetsenbord staat goed hij stond alleen niet goed toen ik incredimail ging instellen.
Ik dacht dat doe ik later wel goed als ik klaar ben met mijn adressen en toen is de ellende begonnen als ik de incredimail op nieuw download krijg ik steeds de zelfde .
zelfs met systeem herstel werkt het niet het enige wat ik kan verzinnen is de laptop helemaal opschonen.
Nou dat gaat me nou net te ver dus mocht iemand nog wat weten dan hoor ik het graag
marg
 
Met het downloaden van Incredimail krijg je dus ook de verkeerde taal ?
Dan zou ik toch eens kijken naar het verwijderen van cookies en het legen van de browser cache. Iets anders zou ik niet weten. De taalinstellingen op de website werken prima hier.
 
Met het downloaden van Incredimail krijg je dus ook de verkeerde taal ?
Dan zou ik toch eens kijken naar het verwijderen van cookies en het legen van de browser cache. Iets anders zou ik niet weten. De taalinstellingen op de website werken prima hier.

ik ver wijder bij het a sluiten van de laptop altijd de cookies en browser o is er dan nog eenndere cookie nee toch?
heb het laast eens geprobberd in het engels omte kijken of dat werkte maar dat was precies het zelde.
dus het blijt in de site zitten waarje heb-m ooit heb gedownload.
eerst dacht het went welmaar het blijt heel irritant steeds op opzoeken waar wat nou zit;
ik heb zo iets van het zit er op dan kan het er ook weer af maar hoe.
nou bedankt alvasmarg
 
Ah, je bedoeld dat er dus andere tekens verschijnen als dat wat je intypt. Dat kan inderdaad met de toetsenbord te maken hebben.
Normaal gesproken hebben wij in Nederland een US-International toetsenbord. De invoerinstellingen voor het toetsenbord moeten staan op Nederlands - Verenigde Staten (Internationaal).

Bij mij in Windows 7 kan je de instelling bereiken door het configuratiescherm te openen en dan te gaan naar "Klok, taal en regio" -> "Toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen"
in het daarop volgende scherm kies je voor "Toetsenborden wijzigen" en het venster wat daarop weer volgt zijn de wijzigingen te maken. In Vista zal het enigzins overeenkomen, XP is wel iets anders.

EDIT:
Onderin de taakbalk staat bij mij een toetsenbordje afgebeeld. Als ik daar met de rechtermuisknop op klik en kies voor "instellingen" dan kom ik rechtstreeks in het goed menu terecht om de wijzigingen te maken.

nou het probleem is opgelost ikwilde toch mijn laptop op schonen i,v,m, een printer dus ik maar een poging gedaan om te kijken hoe ie nu kwam en dat was goed met juiste instelling van het toetsenbord.
er zat nog een staatje ver weggestopt bij wat je hebt gedownload .
bedankt iedereen die zo goede mee denken.
groetjes marg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan