ICS Aanzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffcoboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Berichten
1.627
Hoe zet ik ICS aan in Windows XP SP3?

Het is om een LAN lijn te delen.
 
Dag jeffcoboy,

Als je hier moeite mee hebt komt dat misschien omdat die keuze standaard niet voorkomt. Je doet het volgende om dit in te schakelen. In Netwerkverbindingen selecteer je de netwerkverbinding waarmee je wilt werken. In de lijst Netwerktaken links nu de wizard Thuisnetwerk of een klein bedrijfsnetwerk installeren starten. De wizard zorgt dan voor het delen van de verbinding.
 
Daar had ik ook al iets van gelezen. Maar ik weet niet wat ik dara moet kiezen.

dit is mijn netwerk:

attachment.php



weet jij wat ik moet kiezen?
 

Bijlagen

  • netwerk.JPG
    netwerk.JPG
    16,7 KB · Weergaven: 141
.
Wanneer u een particulier of klein zakelijk netwerk opzet, wordt u geadviseerd de wizard Netwerk instellen in Windows XP Professional te gebruiken om Internet-verbinding delen in te schakelen. De wizard Netwerk instellen geeft automatisch alle netwerkinstellingen die u nodig hebt om een Internet-verbinding te delen met alle computers in het netwerk.
Ja... nee hoor jeffcowboy, zoals je hierboven ziet gaat over allerlei Windows systemen. Het behandelt ook wat je na het instellen van het netwerk doen moet. Er zijn meer pagina's met uitleg over het maken van een netwerk te vinden als je er naar Googelt. Het is trouwens erg complexe materie en er komt van alles bij kijken. Aan mij heb je zogezegd niet veel. Kun je hier uitleggen wat er al wel en wat je nog niet gelukt is?
.
 
.

Ja... nee hoor jeffcowboy, zoals je hierboven ziet gaat over allerlei Windows systemen. Het behandelt ook wat je na het instellen van het netwerk doen moet. Er zijn meer pagina's met uitleg over het maken van een netwerk te vinden als je er naar Googelt. Het is trouwens erg complexe materie en er komt van alles bij kijken. Aan mij heb je zogezegd niet veel. Kun je hier uitleggen wat er al wel en wat je nog niet gelukt is?
.

BEn net thuis van school en ik zal even googelen, ikw eet namenlijk niet wat ik moet kiezen in Wizard Thuisnetwerk
 
Google zegt:

Via thuisnetwerk

of via Eigenschappen van de lan verbinding



Zoals je kan zien moet normaal hier iets aangevinkt worden, maar in mijn geval is dat onmogenlijk.

Er staat overal dat ik men verbinding kan delen maar hier gaat het over LAN verbindingen naar LAN verbindingen

Mijn bedoeling is LAN verbinding delen met Bluetooth verbinding

 
Ja, het zijn toch andere netwerken? Je kunt computers door LAN met elkaar verbinden en daarop bestanden en printers delen. Via een bluetooth adapter maak je contact met één van de computers en heb je mogelijkheden die bluetooth het betreffende apparaat biedt. Het zou mogelijk wezen om Windows internet te laten doorgeven aan een daarvoor geschikt bluetooth apparaat. Vragen over het hoe en wat van internet doorgeven aan een bluetooth apparaat of de toegang tot het netwerk en het apparaat vanaf het netwerk kan je beter stellen in het Netwerken gedeelte van dit forum. Geef dit topic dan een klik op opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan