JoeyRamone
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 jun 2008
- Berichten
- 13
Hallo,
Uit de vraag https://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/924501-Hoe-de-agendagegevens-uit-Gmail-in-Excel-plaatsen het volgende:
De VBA werkt prima en het is een knap stukje werk! Het enige waar ik nog tegenaan loop is de 'SUMMARY' en/of de 'DESCRIPTION' die soms gesplitst zijn.
In bijgaande excel zie je het bijvoorbeeld in sheet 'Huur Galerij' op rij 22 en 23, hoe voeg ik deze toch samen zodat de tekst achter elkaar staat?
Jullie hulp is welkom!
Groet,
Richard
Uit de vraag https://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/924501-Hoe-de-agendagegevens-uit-Gmail-in-Excel-plaatsen het volgende:
De VBA werkt prima en het is een knap stukje werk! Het enige waar ik nog tegenaan loop is de 'SUMMARY' en/of de 'DESCRIPTION' die soms gesplitst zijn.
In bijgaande excel zie je het bijvoorbeeld in sheet 'Huur Galerij' op rij 22 en 23, hoe voeg ik deze toch samen zodat de tekst achter elkaar staat?
Jullie hulp is welkom!
Groet,
Richard