IDE en USB controller werkt niet help plz

• Onderwerp starter Onderwerp starter thedevil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

thedevil

hallo allemaal ik heb een probleem met mijn moederbord p4s800 hij deed gewoon normaal maar toen ik hem in een andere kast ging bouwen deed de IDE en de USB controller het niet daar voor wel ?????

dus ik bijna alles geprobeerd dus jullie zijn mijn laatste hoop !!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes thedevil:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Leest een beetje moeilijk zonder leestekens maar goed... Heb je alle kabels aangesloten? Staan er uitroeptekens in apparaatbeheer?

hoi wat is afstandshouders ???
ja ik heb alle kabels aangesloten

en neej er staan geen uitroep tekens in apparaat beheer

Van die koperen busjes, die tussen moederbord en kast geplaats moeten worden ....om sluiting te voorkomen

ja ik afstands houders geplaatst maar kan dat verkeerd zijn dan maar alles doet het wel op primary slot maar de usb doet het niet plz help

driver allemaal algeinstaleerd en de usb is enabled in bios "en ik heb geen internet er op want ik heb draadloos usb ik zit nu op een andere pc "

groetjs thedevil

Ga naar Confugiratiescherm

System / Hardware / Apparaatbeheer .

Heb je daar Gele vraagtekens??

dat denk ik ook dat mijn mb kapot is maar misschien weet iemand hier meer van af

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan