IDE hardisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Berichten
431
klopt het dat ide hardisk niet geschikt voor het donwloaden van muziek en films of is dat grote onzin

bedankt
 
Grote onzin.. Dat doen mensen al jaren.

Als je hem maar NTFS formatteert. Want FAT32 ondersteund niet meer dan 4 GB en een film wil daar wel eens overheen gaan.
 
dankje ik had dat op en site gelezen omdat mijn harde schijf erros geeft en ik kan namelijk dat test prog. ervan niet op cd zetten zodat ik hem op de pc kan laten lopen en k zit nu op de laptop waar geen diskette sttion inzit namelijk
 
Geplaatst door Wilie wortel
dankje ik had dat op en site gelezen omdat mijn harde schijf erros geeft en ik kan namelijk dat test prog. ervan niet op cd zetten zodat ik hem op de pc kan laten lopen en k zit nu op de laptop waar geen diskette sttion inzit namelijk

waaaaat :confused: :confused:
 
mijn 2 ide schijven van mijn dektop pc geven erros aan waadoor een windows cp niet mogelijk is,

nu heb ik de fabrikant van mijn hardisk een programma gedownloade om te testen maar hoe kan ik die op cd krijgen want ik heb in de laptop geen diskette station zitten.

maar die programm bestaan alleen uit het betandstype teks ducomenten of autorun waar in setup gevens staan hoe moet ik dan kunne laten lopen?? is het nu duidelijk zo niet bel ik je wel
 
de schijven zijn kapot kom er net mee van de winkel af

en hij gaf alleen error 1 aan verder niks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan