Ideeënbus creëren in dreamweaver

Status
Niet open voor verdere reacties.

chaseside

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2008
Hallo,

Ik ben een beginneling wat dreamweaver betreft, de basis begin ik een beetje onder de knie te krijgen maar voor mijn werk werd ik gevraagd om een virtuele ideeënbus te creëren met dreamweaver.

Kan iemand me hier helpen en zeggen hoe ze dit zouden aanpakken, want ik weet helemaal niet hoe ik hieraan moet beginnen.

Als er via de website een idee opgestuurd wordt, moeten deze personen namelijk een mailtje ontvangen met de melding dat ze bedankt zijn voor hun idee en binnenkort een antwoord zullen ontvangen. Natuurlijk moet dit idee dan ook terecht komen in de mailbox van de webmaster.

Kan iemand me helpen aub?

Bedankt! :thumb:

is zoiets het zelfde als een webformulier.

Hoe wil je die maken?

php html ???

grtz MT

Ik dacht inderdaad ook aan een webformulier met een tekstvak waarin ze hun idee kunnen meedelen.

Maar ik weet vooral niet hoe ik die bepaalde personen dan een "automated message" kan sturen met een standaardboodschap waarin ze bedankt worden voor hun idee en tegelijkertijd ook de webmaster het bericht ontvangt.

Ps: Om hen direct op de site te bedanken nadat ze hun idee verzonden hebben, moet ik een nieuwe pagina aanmaken veronderstel ik?

Bedankt!

Ik dacht inderdaad ook aan een webformulier met een tekstvak waarin ze hun idee kunnen meedelen.

Maar ik weet vooral niet hoe ik die bepaalde personen dan een "automated message" kan sturen met een standaardboodschap waarin ze bedankt worden voor hun idee en tegelijkertijd ook de webmaster het bericht ontvangt.

Ps: Om hen direct op de site te bedanken nadat ze hun idee verzonden hebben, moet ik een nieuwe pagina aanmaken veronderstel ik?

Bedankt!

Ja indd dan komt er een nieuwe pagina bij kijken.. typ even in google in webformulier maken en je kan je een kreukel lezen zoveel info is er te vinden.. grtz MT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan