Ideetje? spelen met canvas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste rajmv,

Kun je toelichten wat je bedoeling van dit topic is? Als er geen nut is voor dit topic gaat deze dicht.

Met vriendelijke groet,

Erik Booij
Moderator Helpmij.nl

Hoi Moderator..

De enige reden dat ik deze draad geopend heb is om te laten zien wat je met de canvas tag in een middag rommelen kan bereiken ;)
Mischien leuk voor het jongere publiek hier, ze mogen m'n sources hiervoor kopieeren (gewoon de output van m'n get_javascript.php kopieren, dan zoeken naar "sketch" voor de routine die daadwerkelijk de graphics maakt), en er dan zelf mee experimenteren als ze dat willen..

Die URL gaat zich ook nog verder ontwikkelen natuurlijk..

Maar het is niet echt een vraag van me, of iets dat af is..

Je mag de draad van mij wissen, dan zet ik hem niet terug.

Maar mischien toch leuk om 'm open te houden en te zien wat de kids er zelf van bakken ;)

Ook interessant mischien; Knip

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal 'm laten staan, maar zorg in het vervolg voor iets meer inhoud in je topics. Laten we hopen dat mensen hier iets mee kunnen...

Oh, ik was nog vergeten te melden dat het framework waar dit op draait, in z'n geheel te downloaden is via KnipHet is wel een beetje rommelig op het moment, niet alle componenten in m'n fancywebapps doen het goed op het moment. Maar ik denk dat dat de komende paar dagen wel positief veranderd..

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal 'm laten staan, maar zorg in het vervolg voor iets meer inhoud in je topics. Laten we hopen dat mensen hier iets mee kunnen...

Ik zal voortaan inderdaad wat vollediger zijn in m'n openings post. Ik zal niet te veel van dit soort draadjes openen, en niet in de nabije toekomst..

@Rajmv: Je mag ook je handtekening aanpassen. Er mag maar 1 website instaan. Pas je dit zelf aan of moet ik het doen??

@Rajmv: Je mag ook je handtekening aanpassen. Er mag maar 1 website instaan. Pas je dit zelf aan of moet ik het doen??

Ik doe het zelf nu wel even, bedankt.. Geen probleem trouwens, kan linken vanaf die ene site..

Tevens besluit ik nu dit topic te sluiten en linken te verwijderen. Gaat nergens over dit. Totaal geen berichten van je wat de bedoeling is. Niet alle linken werken en ze zijn ook nog eens in het Engels.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan