Identieke naam bestaat al op netwerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijhelpenjou

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
:shocked:Hallo,

Laatste paar keren als ik mijn pc opstart krijg ik een error melding van dat zegmaar de identieke naam op het netwerk al is ofso?? Het gebeurde toen ik een spel speelde en de pc restarte. Weet iemand wat het is, alvast bedankt

microsoft

Heb even op microsoft gekeken en ik kwam dit tegen http://support.microsoft.com/kb/265861/nl maar tog snap ik het niet hoe dit ineens gebeurd en hoe ik het laat ophouden:shocked: Ik heb onderhand bij eigenschappen van internet (het blijkt dus met internet verbinding te maken te hebben als ik het uit en dan weer aan doe krijg ik die melding) Nou dus ik heb het stukje van client van microsoft verbroken en nou komt het zou ik dat zo houden wat is het nadeel??

Laatst bewerkt:
Probeer dit eens:
Klik met je rechtermuisknop op deze computer - eigenschappen - tab computernaam, klik "wijzig" en verander de naam in iets anders, bevestig om opnieuw op te starten.

Probeer dit eens:
Klik met je rechtermuisknop op deze computer - eigenschappen - tab computernaam, klik "wijzig" en verander de naam in iets anders, bevestig om opnieuw op te starten.

Nee sorry werkt niet puur als ik clien voor microsoft bij eigenschappen van netwerkverbinding wegvinkt dan krijg ik het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan