ik ben 2 weken geleden op vakantie gegaan en toen werkte alles nog perfect, geen probleem gehad. Nergens. Maar nu ben ik terug, en zomaar voor een of andere reden weigert m'n internet om erop te komen. Ik krijg alleen maar het loading cirkeltje en dan de rooie x, en dat gaat zo de rest van de tijd zo door, loading, en faling. Heb een beetje rondgekeken, en blijkbaar zegt de computer dat hij geen internetkabel kan vinden, maar die zit er weldegelijk in, ik heb meerdere utp kabels al geprobeerd, maar nog steeds, noppes. De andere 2 computers, 2 imac's die op het zelfde netwerk staan werken perfect, en daar typ ik dit nu ook op. Maar m'n windows computer heeft blijkbaar helemaal geen zin meer om het ook maar te proberen. Ik verlangde best wel weer om ff op het internet te kunnen naar 2 weken zonder zitten, en nu staat dit onzinnige errortje in me gezicht te spugen.
Ik heb al op het internet gezocht naar oplossingen, mensen hadden het over drivers, zoals realtek die dingen tegenhielden maar die heb ik niet, of bonjour, dat heb ik al erafgehaald, maar nog steeds helemaal niks. heb virus scans gedaan, helemaal niks. Ik ben niet echt een hele computer techneut dus voor mij houdt het snel op. En ik wordt hier een beetje dramatisch van, ik heb deze computer al bijna 2 jaar en nooit last gehad van dit probleem, en nu is het er zomaar.
Weet iemand hoe ik van dit behoorlijk irritant errortje af kan komen zodat ik van m'n internet kan genieten?
Ik heb al op het internet gezocht naar oplossingen, mensen hadden het over drivers, zoals realtek die dingen tegenhielden maar die heb ik niet, of bonjour, dat heb ik al erafgehaald, maar nog steeds helemaal niks. heb virus scans gedaan, helemaal niks. Ik ben niet echt een hele computer techneut dus voor mij houdt het snel op. En ik wordt hier een beetje dramatisch van, ik heb deze computer al bijna 2 jaar en nooit last gehad van dit probleem, en nu is het er zomaar.
Weet iemand hoe ik van dit behoorlijk irritant errortje af kan komen zodat ik van m'n internet kan genieten?