Sinds een paar dagen lukt het mijn computer (legaal geupdate van vista naar win7) niet om op te starten;
- eerst verschijnt er een witte balk met de tekst "bestanden laden"
- dan verschijnt het normale windows7 opstartbeeld
- opstartherstel neemt de zaak over en voert een test uit
- de computer start opnieuw op
- windows werkt.
Dit is een keer of 2 à 3 gebeurd.
Vandaag probeerde ik mijn computer weer op te starten, maar deze keer gaf Opstartherstel aan de fout niet op te kunnen lossen en vroeg of ik een rapport naar Microsoft wenste te sturen. Dit heb ik gedaan, maar na het rapport te bekijken. Daarin stond de vreemde tekst:
Essentieel bestand C:\\WINDOWS\system32\drivers\idkbfeazoumhqw.sys is beschadigd
Het rare is dat het woord idkbfeazoumhqw geen hits heeft.
Hierna heb ik systeemherstel uitgevoerd, maar dit heeft geen enkel effect gehad.
Geheugencontrole heeft 4 uur aangestaan, waarvan 3,5 op 99% gecontroleerd, maar leek te zijn vastgelopen, aangezien noch de optie F1 = opties, noch Esc = afsluiten enig effect had.
Graag hulp.
- eerst verschijnt er een witte balk met de tekst "bestanden laden"
- dan verschijnt het normale windows7 opstartbeeld
- opstartherstel neemt de zaak over en voert een test uit
- de computer start opnieuw op
- windows werkt.
Dit is een keer of 2 à 3 gebeurd.
Vandaag probeerde ik mijn computer weer op te starten, maar deze keer gaf Opstartherstel aan de fout niet op te kunnen lossen en vroeg of ik een rapport naar Microsoft wenste te sturen. Dit heb ik gedaan, maar na het rapport te bekijken. Daarin stond de vreemde tekst:
Essentieel bestand C:\\WINDOWS\system32\drivers\idkbfeazoumhqw.sys is beschadigd
Het rare is dat het woord idkbfeazoumhqw geen hits heeft.
Hierna heb ik systeemherstel uitgevoerd, maar dit heeft geen enkel effect gehad.
Geheugencontrole heeft 4 uur aangestaan, waarvan 3,5 op 99% gecontroleerd, maar leek te zijn vastgelopen, aangezien noch de optie F1 = opties, noch Esc = afsluiten enig effect had.
Graag hulp.