IE 10 crashed bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

apikills

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2005
Enkele weken geleden heb ik helaas een domme fout begaan. Update Windows 7 bestanden gecombineerd met installatie IE10 beta.:o
Het gevolg is nu dat bij het opstarten van IE10 deze direct crashed. Als alternatief Firefox geinstalleerd (werkt goed), maar wil graag weer IE terug. (graag geen discussie opstarten waarom, etc ;-)

Het lukt me ook niet om IE10 te verwijderen. Ook via autom. updates wordt IE10 niet geupdate (sinds 26 feb is er een nwe versie).
Ik heb ook geprobeerd IE 9 terug te plaatsen, maar ook dit wil niet. Kortom, ik zit vast...:mad:

Wie kan mij hierin helpen?

Gr. Api

Ga naar 'Windows Update' vervolgens naar 'Geschiedenis van updates weergeven', dan naar 'Geïnstalleerde updates' en daar zou Internet Explorer 10 moeten staan. Wanneer je deze verwijdert zou internet explorer terug moeten vallen naar Internet Explorer 9.

Ga naar 'Windows Update' vervolgens naar 'Geschiedenis van updates weergeven', dan naar 'Geïnstalleerde updates' en daar zou Internet Explorer 10 moeten staan. Wanneer je deze verwijdert zou internet explorer terug moeten vallen naar Internet Explorer 9.
Precies hetzelfde zei ik net?

Hoi DragonSoul en rickjw,

volgens mij had ik dit al geprobeerd, maar ga nog eens inloggen op de betreffende pc (is van mijn vader).
Iig bedankt voor de snelle reactie en ik laat weten wat wel/niet gelukt is.

Api

Hoi DragonSoul en rickjw,

van het weekend gekeken, maar helaas niet gelukt. Ik zoek dus een manier om óf IE10 te verwijderen en IE9 te herstellen, óf om IE10 te herstellen/opnieuw te installeren.

Hoop dat jullie suggesties hebben. Ik schat dat het probleem is dat IE10 geïnstalleerd is en dat er een update voor IE9 tussen zat, waardoor ik dus een soort rare mix heb 'geinstalleerd' van IE9/10. IE crashed ook gelijk bij het opstarten, wanneer er een url in een email zit, wordt deze dus ook niet weergegeven, etc (oorzaak-gevolg verhaal). Mijn Pa dus niet blij....

Gr. Api

Helaas,

verwijderen van de update is niet mogelijk en staat zelfs niet in het overzicht....

Ben dus nog steeds op zoek naar iemand die mij kan helpen IE10 opnieuw een schone installatie te geven..:confused:

Wie-o-wie kan mij helpen?

Gr. Api

Hoi allen,

Heb hier een zelfde soort probleem.
IE is automatisch geupdate naar IE10. W7 64 bit SP1

Tips hierboven opgevolgd, via W-update de IE10 update verwijderd en na reboot werkt IE9 dan weer.
Handmatig IE10 installeren resulteert dan weer opnieuw in een 'frozen' venster...

IE gewoon als IE9 laten draaien dan maar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan