IE 10 wachtwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jverstraten

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2009
Kan iemand mij vertellen hoe ik IE10 zodanig kan instellen zodat hij de gebruikersnamen en wachtwoorden vasthoud. Ik heb alles aangevinkt wat ook hier op het forum verteld wordt echter alles zonder resultaat

Bij Chrome wordt alle wachtwoorden onthouden als je daar toestemming voor geeft, hoe gaat dit bij IE10?

Dat kan aan de websites liggen. Sommige websites blokkeren het onthouden/opslaan van gebruikersnamen en wachtwoorden. Probeer eens een paar andere websites.

Heb ik ook al getest, maar bij geen enkele site die ik getest heb werd de gebruikersnaam en/of wachtwoord vast gehouden. Terwijl IE 10 wel vroeg om het wachtwoord op te slaan.

Is het ook niet zo dat je de gebruikersnaam moet invullen, en dat het wachtwoord dan vanzelf tevoorschijn komt?

Hoi DJJochem,
Bedankt voor de reactie, ik ben al van alles aan het proberen, ook tips van forumleden uit andere helpdesk.
Maar het schijnt gewoonweg niet te kunnen. Dus ga ik Chrome en EI maar naast elkaar gebruiken, allebei hebben voor en nadelen.
vr gr
Johan

Tja, elk voordeel heeft z'n nadeel. Vergeet je niet om de status op "Opgelost" te zetten??

De status is niet opgelost, ik heb voor een alternatief gekozen, maar dat wil niet zeggen dat het probleem is opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan