IE 11 begint irritant te worden <?>

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik begin zo langzamerhand een beetje IE moe te worden. Nu lijkt het of IE Android en Apple kuren begint te vertonen. Hij laat geen flash gerelateerde websites zien. Moet ik laatste versie van Flash downloaden. Win 7 ultimate 64, IE 11. Ook vertoont hij uit te vergroten foto's niet vanaf een website. met Firefox en Chrome geen probleem. Als ik flash wil downloaden lukt dat ook nog eens niet via IE. Via Chrome en Firefox geen probleem, dus flash staat er gewoon op. Zie ik een instelling over het hoofd ???

Start Internet* Explorer op en klik dan op het tandwielpictogram rechts boven in beeld, ga dan naar "Beveiliging" en kijk of er een vinkje bij "ActiveX filtering" staat. Hier hoort GEEN vinkje bij te staan.

Niet dat dit je probleem oplost, hoewel......
Misschien toch eens overgaan op Firefox of Chrome.
IE is trouwens virusgevoelig......dus je zou het goed doen om over te stappen op een andere browser. Firefox is heel stabiel.

Niet dat dit je probleem oplost, hoewel......
Misschien toch eens overgaan op Firefox of Chrome.
IE is trouwens virusgevoelig......dus je zou het goed doen om over te stappen op een andere browser. Firefox is heel stabiel.

Ik heb Chrome en Firefox vandaar dat het me opvalt dat met de versie van IE ook de ergernis stijgt maar ook het onbegrip hoe kan je het in je hoofd halen om opeens Flash het niet meer te laten doen zonder erbij te vermelden hoe het eventueel toch kan. Het uitvergroten van foto's op bijv.reclame sites doet het gewoon niet waarbij je de indruk krijgt dat dat de site niet deugt of krakkemikkig is.

maar ook het onbegrip hoe kan je het in je hoofd halen om opeens Flash het niet meer te laten doen zonder erbij te vermelden hoe het eventueel toch kan.
Tja, Windows haalt zich wel meer in het hoofd om dingen te doen die niet echt eh.......handig zijn. ;)

Flash is trouwens een bron van virussen, dus daarom des te beter om IE niet meer te gebruiken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan