IE 6.0 "bevriest" na gebruik Acrobat Reader!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kingpin

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Als ik in IE 6.0 een PDF bestand open, en ik sluit het weer naar gebruik, dan zit IE 6.0 muurvast.
Ik kan niet meer voor of achteruit bladeren, laat staan afsluiten.
Alleen via Windows Taakbeheer kan ik de boel ontdooien.

Zijn er meer mensen met dit probleem?
Hoe los je het op?

Heb je iets aan deze informatie ? (Wel in het Engels)

Heb net nog even geprobeerd, ik heb ook IE 6, acrobat reader 5.0, maar geen problemen. Welke acrobat-versie heb je?

Laatst bewerkt:
De nieuwste versie, en aan het forum van adobe heb ik ook niets, omdat ik geen foutmelding krijg na het vastlopen.

Gebeurt dit vastlopen tijdens (of vlak na) het zoeken en installeren van een update zoals voorgesteld door de acrobate IE plugin tijdens het openen van een document? Zo ja, zet automatisch zoeken (en installeren) van een acrobat update uit.

Hoi Kingpin,
Je bent niet de enigste, ik heb er ook last van. Waar het aan ligt ben ik na ruim een jaar zoeken nog niet achter, het komt bij mij voor als versie 4, 5 of 6 gebruik.
Ik heb er geen afdoende oplossing voor gevonden, wel iets om te voorkomen dat IE vastloopt, zorg dat je voor je een "PDF pagina" opent zelf acrobat reader opstart, je kan dan gewoon je IE venster blijven gebruiken.
Niet fraai, maar je kan tenminste verder.

Op de één of andere mannier blijft 'acrod32' in het geheugen hangen als je dat niet doet, heb ook ooit in het begin dat ik er last van had, een mail gestuurd naar Adobe, daar moet ik nu nog steeds antwoord op krijgen :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Geplaatst door maestro12
Hoi Kingpin,
Je bent niet de enigste, ik heb er ook last van. Waar het aan ligt ben ik na ruim een jaar zoeken nog niet achter, het komt bij mij voor als versie 4, 5 of 6 gebruik.

Ga eens in Adobe Acrobat naar Edit>Preferences>Internet en vink de optie "Display PDF in Browser" uit.

De PDF file wordt gewoon getoond in Acrobat Reader en je Browser loopt niet meer vast!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan