ie 6 dll bstanden zijn weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theresia

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2002
Hallo zit met een probleem, kan geen internet verbinding maken. Nadat ik de mysearchnow heb verwijderd missen er dll bestanden iecont.dll en iecontlc.dll en ieuinit.inf zijn niet beschikbaar dit hen ik gevonden in systeeninfo. Het systeemherstel werkt ook niet het is verdwenen ik ben er maar weer lekker mee .
Gr. Theresia

Je kan ook als je de orginele XP CD Rom hebt controleren of alle windows bestanden nog wel aanwezig zijn. Ga naar start en uitvoeren en typ daar sfc /scannow

Let op de spatie!!

Het zat in messenger plus dus die heb ik verwijderd nu is alles goed op mijn nieuwe pc maar mijn oudere beestje laat het afweten. Er gebeurt niets als ik IE opnieuw installeer ook heb ik sfc /scannow gedaan met orgineele xp schijf maar alle ellende is nog aanwezig. Als ik op mijn nieuwe pc de bestanden heb gedownload kan ik ze niet naar een cd kopieren. windows heeft dan een fout gevonden dus kan ik die cd ook niet op de oude laten draaien om iets te herstellen WAT NU. Alvast bedankt.

Hen systeem herstel gedaan krijg nu de volgende melding foutenrapport om te verzenden:er is een fout in Generic Host Process for Win32 Services opgetreden dit programma is afgesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan