IE 6 gele foutmeldingen in linker onderbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Hoe kom ik af van die gele foutmeldingen in de linker onderbalk van IE 6? De melding is: Gereed, maar met fouten op de pagina.
Dan verder in de melding:
regel: 8
Teken: 1
Fout: object wordt verwacht
Code: url website

Hoe kom ik van deze meldingen af?

Het gaat niet om mijn browser maar om die foutmelding.

Nee niet bij elke site, alleen op mijn wordpress dashboard pagina.

Uh...er staan gewoon fouten op die pagina en dat geeft hij aan en ik weet niet of je dat kan veranderen.

Ik zal eens kijken maar ik heb ook geen 6 meer.

EDIT: Je kan even kijken bij EXTRA GEAVANCEERD hoe het met de foutopsporing staat !! En daar eventueel wat uitvinken...

Laatst bewerkt:
Foutenopsporing in scripts uitschakelen staat aangevinkt bij Internet Explorer en bij overige toepassingen. Dus dat is toch goed? Of moeten ze beide uitgevinkt staan?

Inmiddels heb ik het op een PC geprobeerd met IE7 maar daar krijg ik ook dezelfde foutmeldingen. Aan de versie ligt het dus niet...Hoe kan ik dit oplossen?

Ik snap je probleem niet?
Er staan fouten op die pagina en IE geeft dat aan, meer niet.
Als je er vanaf wil dan zal de maker ( jij neem ik aan ) van die site de fouten van zijn site moeten halen.
Snap je het?

Ja maar hoe moet ik die fouten er vanaf halen als ik niet weet waar ze vandaan komen!!

Dat is een hele andere vraag!
Waar heb je je site in gemaakt? Dan zoek je de juiste sectie op op dit forum en zet de link van je site erbij en laat men daar even kijken.

Dat is een hele andere vraag!
Waar heb je je site in gemaakt? Dan zoek je de juiste sectie op op dit forum en zet de link van je site erbij en laat men daar even kijken.

Mijn site is in Wordpress gemaakt, maar ik weet niet of er daar een sectie over is op dit forum.

Aangezien de vraag nu ook op een andere plek op helpmij gesteld is gaat deze dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan