IE 7 engelse versie naar IE 7 NL versie

• Onderwerp starter Onderwerp starter EJP
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

EJP

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2007
Hallo,

Tijd terug heb ik de engelse versie van Internet Explorer 7.0 op mijn laptop gezet.

Nu de Nederlandse versie beschikbaar is wil ik deze graag erop hebben. Als ik de NL verzie download gaat het goed tot het moment dat ik de volgende melding krijg:

De huidige taal van het besturingssysteem wordt niet door deze installatie ondersteund

Gister heb ik de engelse versie er weer afgehaald middels start/configuratiescherm/software zodat ik weer de normale IE 6.0 had.

Daarna opnieuw geprobeerd de NL versie te downloaden. En wederom dezelfde melding.

Op de laptop van mijn partner draaide nog IE 6.0 en heb ik gister wel de NL versie erop kunnen installeren.

Wie kan mij helpen zodat ook ik de NL versie van 7.0 op mijn lap krijg.

Welke taalversie heeft je besturingssyteem?

Lees dat sommige er last van hebben, en andere er gemakkelijk de Nederlandse versie erop kunnen krijgen, misschien verstandig om eerst weer SP2 erop te zetten, daarna te updaten, en hopen dat IE7 nu wel wil, of de stand alone versie weer proberen.

Welke taalversie heeft je besturingssyteem?

Lees dat sommige er last van hebben, en andere er gemakkelijk de Nederlandse versie erop kunnen krijgen, misschien verstandig om eerst weer SP2 erop te zetten, daarna te updaten, en hopen dat IE7 nu wel wil, of de stand alone versie weer proberen.

SP2 heb ik er al op zitten (zat er ook al op)

Denk dat ik maar opgeef

Ik had/heb een NL Windows XP Pro met alle upgrades naar XP SP2 en alles daarna.
Bij het vrijkomen van IE 7 ENG heb ik die erop gezet en dat zag er goed uit en werkte mooi. Maar wel in het Engels.
Nu IE 7 NL beschikbaar is, heb ik de Engelse versie gedeinstalleerd en de nederlandse willen installeren, maar dezelfde fout als
Ik merkte op dat mijn Internet opties allemaal Engelstalig waren.

Daarom dus een deinstallatie van XP SP2 en daarnaa weer helemaal opnieuw Microsoft Update uitgevoerd. De Internet opties zijn ook weer gewoon Nederlandstalig.

Hoera:thumb: , denk je dan.

Echter bij de installatie van IE7 wordt nog steeds alleen maar de Engelse versie geaccepteerd en niet de Nederlandse.:mad:
Ik snap het dus ook niet meer.:confused:

Ik wilde dezelfde vraag al stellen, want ik heb (op één PC) hetzelfde probleem. Ik heb XP pro, alles Nederlands, nooit anders geweest ook, maar toch krijg ik geen IE 7, want dezelfde foutmelding. Héél gek. Jullie hebben ook nog geen oplossing?

Coen.

In de bijlagen een screenshotje van de foutmelding en van mijn XP versie.

Bijlagen

• 070112 No IE.jpg
    070112 No IE.jpg
    16,6 KB · Weergaven: 59
  • 070112 versie XP.jpg
    070112 versie XP.jpg
    38,3 KB · Weergaven: 58
IE 6 wel nederlands

Ik heb ook dit probleem om de nederlandse versie van IE7 te installeren op engelse windows.

hebben jullie ook dat als je dan IE 6 bekijkt het wel gewoon in het nederlands is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan