IE 7 hergebruikt vesters

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
IE 7 hergebruikt vensters

In IE 7 kom ik wel het zeer hinderlijke verschijnsel tegen dat een site window weer wordt hergebruikt bij openen van een nieuwe ondanks dat ik het heb uitgezet in internet opties geavanceerd. Terugzetten naar IE 6 geeft een waarschuwing van alle progs die zijn geïnstaleerd tijdens IE 7 en die mogelijk niet meer goed werken dan. De meerwaarde van IE 7 ontgaat me voorlopig totaal en vermoedelijk alleen maar meer veiligheids opties ingebouwd, het wordt zolangzamerhand rondlopen in je eigen huis en je kan geen deur meer in zonder allerlei maatregelen........

Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren ook e7 erop ge zet maar je zou er maar aan moeten wennen, je moet toch wooruit gaan..

Ik heb gisteren ook e7 erop ge zet maar je zou er maar aan moeten wennen, je moet toch wooruit gaan..

Maar hoe zit het nou met die windows??

Wat mis je dan, om dat alles door elkaar staat, het eerste probleem die ik had was aan zoeken hoe ik favorieten niet kon vinden. en daarbij kwam dat ik mediaplayer goed geupdate was maar i.v.m beveiling nie kon openen.

Laatst bewerkt:
een quote van egkokhet wordt zolangzamerhand rondlopen in je eigen huis en je kan geen deur meer in zonder allerlei maatregelen........einde quote

ik wil niet (blijven) zeuren,
maar waarom toch niet simpelweg overgestapt naar mozilla firefox.
Daar heb je dit soort gelazer gewoon niet........

je kan ook op naar mozilla firefox. overstappen, maar daar weet ik weer niets van,succes.

Bij de instellingen voor tabbladen, in internet opties, kun je die toch instellen, zoals je dat wilt?

In gpedit, als je pro gebruikt, kun je bij computerconfiguratie, beheersjablonen, windows-onderdelen, internet explorer, "de configuratie van het hergebruik van vensters uitschakelen", "deze optie inschakelen", met de optie Openen in het bestaande internet venster.

een quote van egkokhet wordt zolangzamerhand rondlopen in je eigen huis en je kan geen deur meer in zonder allerlei maatregelen........einde quote

ik wil niet (blijven) zeuren,
maar waarom toch niet simpelweg overgestapt naar mozilla firefox.
Daar heb je dit soort gelazer gewoon niet........

Ik wil ook dat IE 7 doet wattie doen moet, anders blijven we aan de gang, Ik heb Firefox al dus dat is het probleem niet, alhoewel ik, zeker in het begin, daar ok zo mijn tijfels bij kreeg.

Bij de instellingen voor tabbladen, in internet opties, kun je die toch instellen, zoals je dat wilt?

In gpedit, als je pro gebruikt, kun je bij computerconfiguratie, beheersjablonen, windows-onderdelen, internet explorer, "de configuratie van het hergebruik van vensters uitschakelen", "deze optie inschakelen", met de optie Openen in het bestaande internet venster.

Uitschakelen dus!! Maar die optie doet dus helemaal niets, vandaar ook de vraag!

Laatst bewerkt:

Dat was nou juist de kern van het probleem, dat werkt niet IE 7 blijft dus steeds het vorige blad gebruiken waardoor dat verdwijnt. Maar probleem inmiddels opgelost. Zie hieronder.

Op deze site staat nog wat over E&.

http://www.breekpunt.nl/

Hier de oplossing gevonden. Via deze site!

Ga in IE naar:

Extra>Internet Opties> Tabbladen> Instellingen> Koppelingen in andere programma's openen in ( dit is volstrekt onbegrijpelijk nederlands maar zo staat het er echt!):

Een nieuw venster!!!!! en klaar is Kees.

Is dus nog een bug denk ik.

Hier de oplossing gevonden. Via deze site!

Ga in IE naar:

Extra>Internet Opties> Tabbladen> Instellingen> Koppelingen in andere programma's openen in ( dit is volstrekt onbegrijpelijk nederlands maar zo staat het er echt!):

Een nieuw venster!!!!! en klaar is Kees.

Is dus nog een bug denk ik.

:confused:
Tja, daar staat dat idd, en ook in gpedit, die werkt ook.
Overigens is het wel goed Nederlands, zo werkt het immers.

Quote:
Origineel gepost door Lange Pier

Had dit even over het hoofd gezien!!

Maar wat blijft is dus dat de mogelijkheid in IE 7 opties> geavanceerd etc niet werkt!! Maar probleem in ieder geval opgelost. Weer bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan