IE 7 loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

rolpom

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2007
Ik kan sinds kort geen 2e (of meerdere) tabbladen openen, niet via de balk, niet via rechtermuisknop; IE loopt dan vast en moet via taakbeheer beëindigd worden.
Volledigheidshalve: ik heb ook kort geleden mijn harde schijf gedefragmenteerd en via Easycleaner het registryfile opgeschoond en temp. internet files laten verwijderen
Kan hierbij iets mis zijn gegaan??
Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen, b.v.d.
Rolf.

Heb je ook geprobeerd de sneltoets Ctrl + T?

Anders herinstalleer je IE 7 opnieuw:thumb:

Een ander Internet Browser is Mozilla FireFox ik heb er hele goede gedachtes over :)

Control + T werkt ook niet (sorry voor de late reactie trouwens).
Zal morgen opnieuw IE7 installeren (is zo vertrouwd hè)!!!
Bedankt voor je reactie.....

Maar voor ik dat doe nog even een vraagje: ben ik dan al mijn favorieten en geschiedenis kwijt??:rolleyes:

Ik weet het niet precies geschiedenins waarschijnlijk wel maar de favorieten denk ik niet want die staat bij documents en settigs dacht ik:D

OK, dan neem ik de gok maar, geschiedenis zou minst erg zijn.......bedeankt weer:thumb:

Laat het me weten of je bij een herinstallatie je favorieten kwijtraakt;):p

Okay weten we dat ook weer gelijk:)

Maar is je probleem nu opgelost?

Niet helemaal nee; in de versie die ik had was een extra balk aanwezig met daarin en soort tab met het adres van de site waar je was; rechts van die tab was een halve tab die kon aanklikken en dat werd er een nieuw venster geopend .......dat mis ik nu.

Ik nu wel op een link gaan staan en met de rechtermuisknop die link openen, maar even een 2e of 3e browser openen gaat niet....

Ik hoop dat je me snapt.....:o

Ik zie nu trouwens ineens via help-inf dat de versie is: 6.0.2900.2180.xp_sp2_gdr.070227-2254 terwijl ik toch duidelijk IE& heb gedownload!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan