IE 7 met een fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Graag zou ik willen weten wat deze fout te betekenen heeft >>> zie bijlage ennnn hoe te herstellen.

Bijlagen

• IE7.jpg
    IE7.jpg
    21,2 KB · Weergaven: 74
Krijg je deze melding bij het afsluiten van windows.

Het is heel vreemd, maar ik was hem kwijt en dacht gelukkig. Alleen heb ik hem nu ook weer terug die melding. Weet niet waar het aan ligt de ene keer bij afsluiten heb ik die melding niet en dan is hij er weer plotseling. Ik heb hier nog geen definitieve oplossing voor, want ik weet niet het hoe en het waarom.

je heb op eens wel veel elende met je pc daar meneer egkok
heb je ie 7 al eens geprobeerd te verwijderen en op nieuw te instaleren?.
kan misschien die java er iets mee te doen heeft.
misschien is het ook goed dat je memtest eens draai misschien dat er een,
module defect raakt. zo niet kan je dat al uitsluiten.

m.v.g virtuosa

Laatst bewerkt:
Bij mij werkt het niet,jammer.

Ik memtest gisteren op CD gezet, maar ik moet deze nog uit testen

bij mij heft het geholpen om de automatische update uit te zetten, te pc te rebooten en de update een keer handmatig uit te voeren.

De toepassingsfout kom je erg veel tegen op Google.

Op Nucia/ASO is ook een geval behandeld. Jammer genoeg wordt niet duidelijk of de aangedragen oplossingen hebben geholpen.

bedankt voor deze site,s ik ga dat morgen even uityzoeken.

Laatst bewerkt:
Het viel me op dat Microsoft er niet zo veel over heeft gezegd. Maar gelukkig wordt op deze site er ook door MS iets over uitgeduid.

Edit: onderaan de pagina staat de foutmelding genoemd.

Laatst bewerkt:
Computer Idee tips

Sporen wissen.
Een uurtje surfen laat heel wat sporen na op een PC zoals cookies, tijdelijke bestanden en formuliergegevens. Gelukkig kan alles in een keer gewist worden Extra, Internetopties, Algemeen, verwijderen.
U kunt per onderdeel wissen maar ook kiezen voor alles verwijderen. Doe dit niet wanneer bijvoorbeeld cookies niet gewist mogen worden . Cookies worden ook gebruikt door betrouwbare webstits, om aan te geven die u invoert op te slaan. Op die marnier wordt u bij deed volgen bezoek op te slaan. Op die marnier wordt u bij een volgend bezoekt aan die sitemeteen herkend.
Dit heb ik uitgevoerd en nu maar weer afwachten.

Morgen ga er Regsupemepro en tuneup er eens op loslaten.
In tunup zatten nog al wat fout meldingen b.v.

Geschiedenis lijst van ongedige temps in.??

Ik weet het verder ook niet mee.

Haal het vinkje weg bij
extra > internet opties > geavanceerd > browserextensies van derden inschakelen
en kijk of de melding nog terug komt.

Ik had zelf ook last van die melding en zo ben ik er toen geloof ik vanaf gekomen.

Bedankt Jozo, ik ga dat uit proberen.

Ik heb verder geen problemen meer gehad met explorer IE7.

foutmelding IE7

Ik krijg ook ineens diezelfde foutmelding, foutmelding verschijnt bij afsluiten van IE.
Ook kan ik geen java applicatie afspelen ondanks dat de nieuwe flashspeler goed is geinstalleerd, rara

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan