IE 7 nieuwe vensters openen niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Agda
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Agda

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2008
Hallo,
Ben net nieuw hier.
Heb een vraagje over IE 7 en hoop dat iemand met hiermee kan helpen ...

Ik heb onlangs enkele dingen gedownload, niet van obscure sites of zo (Ubuntu en aanverwante sites, om precies te zijn), maar ik kreeg een fout waarbij een error rapport werd gestuurd. Niet meer aan gedacht en gewoon afgesloten, maar nu blijkt Explorer niet meer naar behoren te werken.

Heb een nieuwe IE geïnstalleerd (wel gewoon over de oude), maar dat lost het probleem niet op. Besturingssysteem is XP sp 2 en IE 7 dus.
Ook heb ik met AVG gescand en met Adaware waarbij geen cruciale fouten werden gevonden. Er zit ook een andere virusscan op, maar ik weet niet welke (het is niet mijn eigen PC en ik heb hem zelf niet geïnstalleerd); ik vermoed dat het van Microsoft zelf is, maar ik heb eigenlijk niet zoveel ervaring met XP, werk zelf nog met oudere versies).

Het probleem : als je op een link klikt die een nieuw venster zou moeten openen, doet hij dat niet. Hij lijkt enkele seconden te "zoeken" en geeft dan een signaal, zonder foutmelding.
Een voorbeeld : op kapaza een advertentie aanklikken, gaat perfect, maar als je een vergroting van de foto wil die dan in een apart venstertje zou moeten komen, lukt niet.

Ik dacht eerst aan één of andere instelling die iets blokkeert, maar weet eigenlijk niet goed waar zoeken.

Momenteel kan ik verder met Mozilla Firefox, dus de dringendheid is er wat af, maar ik zou het probleem graag oplossen omdat sommige sites (als ik het goed heb Microsoft zelf, IE vragen).

Iemand een idee ?
Alvast bedankt voor het meedenken ...
Agda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan