IE 7 start pagina wijzigen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrnrdsJng

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
IE 7 start pagina wijzigen?

De homepage is op Google gezet maar toch start IE7 onveranderlijk op met Microsoft pagina. Vroeger met IE 6 kon je in het register die zoek en search pagina in google veranderen en was je bevrijd van het virusachtige microsoft dat op opdringerige wijze de browser kaapt ondanks dat je een andere homepage hebt ingesteld.

Weet iemand dus hoe je die de nek omdraat?

Via register??
Je kunt gewoon bij extra , internet opties bij het tabblad algemeen intypen wat je als homepage wil, op toepassen klikken en het is gedaan.

Via register??
Je kunt gewoon bij extra , internet opties bij het tabblad algemeen intypen wat je als homepage wil, op toepassen klikken en het is gedaan.

De Homepage is wel goed maar de openingszet van IE 7 is altijd Microsoft??
En ik wil dus Google

Hmm startpagina is toch zelfde asl homepage.
Maar er staat toch standaard in IE7 aan de rechterkant een zoekbal van live
Daar op het pijltje naar beneden klikken en kiezen voor standaard zoekmachines wijzigen en daar kunt u ook klikken op meer zoekmachines zoeken en kiezen voor google, en die dan als standaard instellen.

Hmm startpagina is toch zelfde asl homepage.
Maar er staat toch standaard in IE7 aan de rechterkant een zoekbal van live
Daar op het pijltje naar beneden klikken en kiezen voor standaard zoekmachines wijzigen en daar kunt u ook klikken op meer zoekmachines zoeken en kiezen voor google, en die dan als standaard instellen.

Bedankt Whisper ik ga het eens proberen. Gister heb ik hem er af gegooid vanwege dit probleem. Homepage is niet hetzelfde als startpagina er is zelfs een rechtzaak over geweest met Google die natuurlijk protesteerde, maar de uitspraak was in het voordeel van Microsoft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan