IE 7 tabblad onderin balk voegt niet toe

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
IE 7 Sites onderin balk voegt niet toe

Wanneer ik een tweede site open zie ik hem niet meer onderin de balk. Wel bovenin, maar als ik de 2e laat verdwijnen verdwijnt 1 ook :(

Nog een klein vraagje, wanneer ik iets download, zag ik altijd een tabblad onderin de werkbalk. (helaas heb ik deze uitgevinkt) maar wil hem weer zien als iets is gedownload

PS HOE VERANDER IK MIJN TITEL. TABBLAD MOET ZIJN SITE.........

Laatst bewerkt:
een tabblad (de naam zegt het al) voegt een tab toe binnen dezelfde pagina bovenaan naast degene die je al open hebt.
het download klaar venster kan je weer activeren door in IE te gaan naar extra internetopties geavanceerd, in die lijst kan je aangeven of het scherm te zien is na een succesvolle download

Hmmm Jeroen, ik had het over 2 sites. Dus dat zijn geen meerdere pagina's van 1 site.

Dus ik open site 1 die komt dan boven en onderin. Ik open site twee, en onderin is niks meer te zien, ra ra hoe kan dat. Hij gaat tabbladen toevoegen van verschillende sites. Erg vreemd. Zo raak ik alles kwijt.

Laatst bewerkt:
Hmmm Jeroen, ik had het over 2 sites. Dus dat zijn geen meerdere pagina's van 1 site.

Dus ik open site 1 die komt dan boven en onderin. Ik open site twee, en onderin is niks meer te zien, ra ra hoe kan dat. Hij gaat tabbladen toevoegen van verschillende sites. Erg vreemd. Zo raak ik alles kwijt.

oke, dan is het misschien zo dat je de optie meerdere knoppen van dezelfde soort gegroepeerd weergeven hebt aanstaan
rechts klik in je startbalk en vink die uit

Ik begrijp je niet helemaal Jeroen. Ik wil graag alle sites onderin in beeld hebben. Wat (waar) moet ik dan iets aanpassen?

Ik begrijp je niet helemaal Jeroen. Ik wil graag alle sites onderin in beeld hebben. Wat (waar) moet ik dan iets aanpassen?

rechts klik onderin je taakbalk, dan eigenschappen, daar staat iets over gelijksoortige knoppen, die staat bij jou aangevinkt denk ik.
uitvinken en klaar

Nee deze staat bij mij niet aangevinkt. (gegroepeerd weergeven knop)

Ik denk dat IE 7 wat instellingen heeft veranderd. Het moet dus ergens anders staan. Heb XP home edition. (overigens vraag 2 is opgelost echter niet kunnen vinden bij de opties, maar dit is wel opgelost) Nu nog de sites kunnen weergeven onderin de balk............

Heb inmiddels het probleem zelf gevonden.

Wie graag zijn vensters wil blijven behouden onderin de balk gaat als volgt te werk:

config.
internet opties
algemeen
tabbladen instellingen
koppelingen in andere vensters openen
een nieuw venster

moest even zoeken maar het is me uiteindelijk gelukt!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan