IE 8 doet niets meer, firefox e.a. wel.

• Onderwerp starter Onderwerp starter hizi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hizi

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Ik heb sinds 2 weken steeds problemen met IE. Dan staat er "webpagina kan niet worden weergegeven" "verbindingsproblemen vaststellen".
De andere browsers doen het wel allemaal goed. Ik heb helaas voor sommige sites IE nodig, anders had het me niets uitgemaakt.

Ik heb een paar maal systeemherstel gedaan. En dat lukt soms, maar zodra ik IE dan gebruikte, dan de keer daarna was het weer mis. Ook gebeurt het dat het ineens sluit en dat ik een mededeling krijg dat DEP instelling voorkomt dat ik problemen krijg of zo iets.

Ik heb werkbalken verwijdert, de nieuwe virus scanner verwijdert.
Ik weet niet meer wat ik nu moet doen, herb al paar x systeemherstel gedaan, maar hij doet niks meer.
Dit is volgens mij begonnen nadat ik een roemeense site bezocht, gewoon een online tv kanaal, waar ik wat moest downloaden e.d. en daarna tv kon kijken. Is volgens vriendin een betrouwbare site.

Ook gebeurt het dat mijn firewall steeds uit staat, maar dat kan misschien te maken hebben met een openbaar netwerk waar ik gebruik van maak? En de netwerkdetectie staat steeds aan. Ik gebruik voorlopig geen draadloos internet meer. Even alles goed op orde hebben.

Wie weet raad?

Heb malwarebytes gedraaid, niet veel bijzonders uitgekomen, nu is super anti spyware aan het scannen, blijkt dat er een Vundo/variant opzit, hij is nog niet klaar, maar daardoor komen die veranderingen natuurlijk op mijn pc, de firewall die steeds uit gaat, anti virus die steeds uit werd gezet, ik zette dan alles op aan, maar meteen ging alles weer uit, was de anti virus van Norton. Ook had Gdata niets gevonden en is toch goed programma lijkt mij. Ik laat straks weten hie het verder gaat.
:thumb:
Alvast erg bedankt!

Het probleem is gelukkig opgelost. Bedankt voor jullie hulp! :thumb:

Goed nieuws dat je problemen over zijn.

Bedankt voor de terugmelding! :thumb:

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan