IE-8 te breed !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierre27

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2001
Goedenavond allemaal,
Ik draai win-xp-prof met sp-3.:thumb:
Als ik een inernetpagina open met IE-8, dan opent deze pagina te breed:o, ik moet onderaan dan de scrollbalk naar rechts schuiven om alles te lezen en dan daarna natuurlijk weer terug om de volgende regel weer te beginnen,..... allemaal heel vervelend en tijdrovend.:evil:
Het is spontaan begonnen, ben al tijden bezig met opzoeken/lezen, omdat ik het zelf wel op zou kunnen lossen,........... niet dus............graag jullie hulp.
Prettige avond verder,
mvg
pierre :love:

Mik,
dank voor je reaktie.
Ik heb dat gedaan,..... .... helaas
geen resultaat,:evil:
ik moet blijven scrollen, jammer !!!!
Prettige dag verder,
mvg
Pierre:love:

P.S.:
Grtjzzz uit de stad van Andre Rieu !
Wie is dat ?????????????
mvg.

Laatst bewerkt door een moderator:
Niets bij het zoomniveau gewijzigd ? (rechtsonderaan)
Kijk ook even bij Extra>Instellingen Compatibiliteitsweergave.
CompatibiliteitsWeergave.jpg

Mik,
het schaamrood staat op mijn kaken :o:o:o
De Compatibiliteitsweergave stond zoals in je bijlage was aangevinkt, ik ben er verder maar mee opgehouden, omdat ik al maanden dit euvel probeer op te lossen.
Vanmorgen toch weer je beide mailtjes gelezen en gecontroleerd, omdat zoiets mij niet loslaat, het is toch te gek voor woorden, dat ik het niet kan oplossen.
Niets bij het zoomniveau gewijzigd ? (rechtsonderaan)
Eerst kon ik het niet vinden, wist ik veel dat dat daar aanwezig was, .... ..... maar toch gevonden en hij stond op 150%, waarschijnlijk ergens in het verleden per ongeluk op gedrukt.
Hartstikke bedankt.:thumb:
Prettige dag verder,

Graag gedaan hoor,het is niet altijd zo simpel opgelost en het overkomt ons allemaal wel 's dat we denken,hè waar komt dat nou vandaan?:thumb:

Mik,
Grtjzzz uit de stad van Andre Rieu !
wie/wat is dat toch, ...een virusprogramma???:o
Prettige avond verder,

M'n moeder (92) zit in een verzorgingstehuis op de verpleegunit,daar is hij de hele dag te zien op 't gezamelijke TV scherm,schijnt een goeie therapie te zijn om de mensen rustig te houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan