IE 8 Wel of niet installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthijs27

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Berichten
112
Hallo,

Internet Explorer 8 is al een tijdje uitgebracht. De nieuwe browser van Microsoft zal veiliger en sneller zijn.

Ik heb een tijd geleleden gelezen dat er nog lekken in de browser zitten en dat IE 8 ook nog traag zou zijn.

Ook lees ik vaak dat er veel mensen problemen hebben nadat IE 8 hebben geïnstalleerd op hun computer.

Kan niet niet beter wachten tot IE 9? (I.v.m: veiligheid, snelheid, enz, enz?)
 
Laatst bewerkt:
Tja, dezelfde euvels komen eigenlijk met elke versie wel voor.

Gebruik zelf ie8 en geen enkel probleem gehad tot nu toe.

Plus, de oude versie bevat ook "lekken".
 
Zowel op mijn laptop als desktop kreeg ik problemen met vasthangende verkenner vensters. Precieze oorzaak heb ik niet kunnen achterhalen maar ik draai nu weer IE7. Misschien probeer ik IE8 later nog een keer.
 
Zowel op mijn laptop als desktop kreeg ik problemen met vasthangende verkenner vensters. Precieze oorzaak heb ik niet kunnen achterhalen maar ik draai nu weer IE7. Misschien probeer ik IE8 later nog een keer.

Oké, dus als ik het goed begrijp kan je ook weer terug naar IE7?
 
Ik gebruik hier IE8, geen problemen, en hij is inderdaad best snel moet ik zeggen.
 
ik gebruik IE 8 en het werkt acceptabel maar niet perfect. de browser loopt nog wel eens vast en sluit dan af, dat is vreselijk irritant als je veel belangrijke vensters open hebt staan. Bovendien is IE 8 niet optimaal voor browsergames en/of java en flash toepassingen, ik heb ook Chrome en daar draait dat veel en veel vloeiender op. als browser zou ik Chrome aanraden boven IE 8 en ook boven Firefox
 
Oké, dus als ik het goed begrijp kan je ook weer terug naar IE7?

Dat kan ik je niet garanderen, ik werk namelijk met images en als iets niet (goed) werkt dan zet ik de laatste goede image terug.
Dat scheelt vaak een hoop gedoe. ;)
 
ik heb nu een paar weken ie 8 zonder problemem
Ik zie overigens weinig verschil met ie 7
 
Heb het uitgeprobeerd

Hallo,

even een update.

Een paar dagen geleden heb ik IE 8 geinstalleerd, zonder problemen.
Ik vond het iets wat op IE 7 lijken.

1 groot nadeel vond ik de werkbalken! Heb wel wat werkbalken verplaatst maar sommige kreeg ik echt niet anders.

Om die redenen ben ik weer naar IE 7 gegaan, wat ook heel gemakkelijk ging.

Misschien stom, wie weet.
In de toekomst zal ik het nog een keer proberen met IE 8 of ik wacht tot IE 9.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan