IE 9 in het nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

mamilin

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2010
Berichten
16
Heb net mijn laptop opgeschoond en alles er weer opnieuw opgezet. Windows 7 (32x). Nu staat er IE 9 in het engels op en ik krijg hem niet in het nederlands,..
Als ik die download geeft hij aan dat er een nieuwere versie is ( die er al op staat) en dat de nederlandse versie niet geinstalleerd kan worden. een talenpakket heb ik niet kunnen vinden, wel voor de 64x versie (pakt hij niet) Ik kan de vorige versie ook niet verwijderen omdat die er niet is en tot overmaat van ramp heb ik IE uit de programmalijst gegooid in de hoop dat 'ie zo wel verwijderd kon worden,... kan hem nu helemaal niet meer vinden maar staat er nog wel op. Weet iemand een oplossing??? vind google chrome niet echt "je van het,.."
 
Uninstall wel eerst en dan opnieuw downloaden.
Uiteraard dit keer goed op de taal letten.
 
ik kan hem niet uninstalleren,...... en als ik hem probeer te downloaden krijg ik weer de reactie dat er al een nieuwere versie is gedownload en dan wordt de download afgebroken,... toch maar weer leeghalen en alles er nog een keer opzetten,....
 
Hallo,

Je kan hem ook via configuratie scherm en dan op een programma verwijderen drukken en dan op geinstalleerde updates weergeven en dan even IE9 selecteren en verwijderen.

Succes
 
uiteindelijk toch alles er maar weer opnieuw opgezet. kreeg het anders niet voor elkaar,..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan