IE 9 snelkoppelingen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene1979

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Hallo Allemaal,

Heb het volgende probleem ik wil graag op mijn buroblad snelkoppelingen maken voor webiste.
Dat doe ik als volgt ik open IE9 ik klik op favoerieten zoek daar de site ik sleep de link gewoon naar buroblad dat lukt wel maar zodra ik op het buropblad op de snelkoppeling klikt kopt het afdruk scherm in beeld van mijn printer en het icoon van de snelkoppeling is die ook niet van IE9 en rechtermuisknop eigenschappen staat wel dat het url snelkoppeling is en afdrukken staat er bij verder niks.

Ik heb de instellingen van IE9 vergeleken met die op mijn vaste pc waar het wel werkt het staat allemaal het zelfde en ik kom er niet uit waar nu het probleem zit.
Ik heb windows 7 ultimate 64 bit
hoe ik dat veranderen ?

Groetjes Rene

Op een leeg bureaublad ,rechts klikken,nieuw aanklikken en dan snelkoppeling kiezen,daar uw url in copieren.

heb ik ook geprobeerd na de url ingetypt te hebben zegt kan niet openen met burnawere

Probeer het eens anders:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> shell:favorites
Bekijk de Eigenschappen van de links die je daar ziet staan. Zijn die goed, en er staat (in het tabblad Algemeen) ook bij dat het een Internetsnelkoppeling is qua bestandstype dan kun je eens proberen om zo'n snelkoppeling naar je bureaublad te kopiëren.

Succes,

Tijs.

Schell favorites kan hij niet vinden vinden via windowstoest en R toetscombinatie.
Kopieren heb ik geprobeerd blijft het zelfde

Er staat: shell:favorites
Zie de dubbele punt tussen shell en favorites en dat het allemaal aan elkaar geschreven is.

Probeer het nog eens opnieuw, zou ik zo zeggen.

Ik heb dat 6 x zo ingetoest hij zegt dat het bestand niet bestaan ik heb windows nieuw geinstalleerd kijken of het nu weer werkt.

Er moet dan wel iets helemaal mis zijn geweest in de registry:
a. shell:favorites had moeten werken bij een correcte registry
b. openen van snelkoppelingen naar websites in Burnaware lijkt me ook niet in de haak

Hopelijk werkt het nu, na de herinstallatie, inderdaad weer wel normaal.

Tijs.

Ik heb 2 keer windows geinstalleerd en het werkt nog steeds niet en schell:favorites vind hij ik niet ik heb een originele windows 7 64 bit die bij mijn laptop aanwezig was IE 9 via windows uodate geinstalleerd.
Maar dan zet ik maar geen snelkoppelingen op mijn buroblad

nog 1 keer: het is shell:favorites, niet schell:favorites

maar goed, als het niet beter wordt dan wat je nu hebt, dan blijft het daarbij.

Tijs.

ik heb het voor elkaar door optestarten met de windows cd en nu werken ze wel ook zonder cd raar maar waar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan