IE 9 startpagina onthoud niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene1979

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Hallo Allemaal,

Ik heb vandaag mijn pc geformatteerd en opnieuw geinstalleerd maar IE9 onthoud mijn startpagina niet wat ingesteld heb www.startnederland.nl
Telkens als ik de pc opnieuw opstart krijgt startpagina www.windowsxlive.net.

Ik heb wel de look van een mac geinstalleerd maar of het daar aan ligt weet ik niet.
Ik heb d eop de laptop precies de zelfde windows en look versie staan als op de desktop pc maar op de laptop veranderd hij niks daar werkt het gewoon ook na opstarten gewoon startnederland.nl
probleem ligt dus alleen bij mijn desktop pc.

Groetjes Rene

Schakel je virusscanner uit, start IE, zet de startpagina goed, sluit IE en start je virusscanner weer.

Toen ik dat had in gesteld had ik nog geen viruscanner erop start en dat andere heb ik al 10 keer geprobeerd die site windowsxlive.net valt niet te verwijderd zodra ik verwijderd die andere invoer en opslaan klikt word meteen die andere site toegevoegd maar ik denk dat ik weer alles opnieuw ga installeren.

Probleem is opgelost.

Ik heb de software verwijderen om het als mac te laten uitzien en opnieuw geinstalleerd wat blijk bij de installatie stond een optie om aan/uit te vinde dat de website www.windowsxnetlive.net als default werd ingesteld ik heb die optie nu uitgevinkt en nu blijft startnederland staan.

Bedankt het mee denken de fout lag bij mij.

Het is opgelost, daar gaat het om.
Bedankt voor het melden van de oorzaak :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan