IE 9 startpagina veranderen gaat niet !

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo,

Ik heb windows 7 met Internet Explorer 9. Alles loopt perfect tot dat ik plots men startpagina kwijt ben. Ik gerbuik google als men startpagina maar er komt steeds een blanke pagina. Heb via IE instellingen verandert en het werkt niet. Maar je kan ook meerdere startpagina's en dat heb ik gedaan. Maar toch blijft eerste nog steeds blank. Nadat ik even via een link wou gaan liep het plots mis. Ik wou naar toen naar facebook gaan. Heb ook een virusscan gedaan. En ik heb goed en beschermt resultaat. Ook de instellingen enz. heb ik terug gezet van IE9. Maar hielp ook niet.

tuurlijk malwarebytes draai ik 1 keer per week. het is een gewoonte. Maar neen geen virus ofzo gevonden maar toch bedankt voor de goede tip. :thumb:

Het is eigenlijk half opgelost maar voor mij is volledig opgelost. Wanneer ik bij Spywareblaser een vinkje zet bij " disable the IE homepage settings area in the tools control panel" krijg zoals gewoon een google startpagina. Maar wanneer ik het vinkje weghaal komt er terug een blanke pagina. Als het bij één simpel vinkje opglost geraakt....waarom niet...???. Daarom is het maar half opglost want wanneer ik het programma verwijder komt er terug blank pagina. dus vraag is opgelost !!!

ik heb nogmaals malwarebytes terug laten scannen en nu ontdekt hij wel iets. Verwijdert en spywareblaster oook en probleem is nu 100% opgelost. thx. vind het wel raar dat malwarebytes 2 min. geleden wel iets ontdekt heeft. Kies altijd snelle scan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan