IE 9 Werkt niet na verwijdering IE 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
na gebleken was dat de er updates van Battlefield 3 niet compattible waren met IE10 heb ik deze verwijderd.
Maar nu werkt IE9 ook niet meer kan nergens een Shortcut vinden om hem op te starten.
als ik na opnieuw downloaden va IE9 deze wil instaleren krijg ik de melding dat deze al geinstaleerd is. ook het klikken in de map Favorieten op een link het bericht kan deze niet vinden.
iemand die een oplossing voor deze heeft.

ik gebruik Win7 64bits

Kan zijn dat bij deinstallatie een benodigd bestand is verwijderd. Installeer gewoon ie9 opnieuw.

Installeer anders Google chrome ik ben zeer tevreden over deze snelle browser. Vindt je Firefox fijner zou je deze nog kunnen gebruiken.

:) ALS je toevallig IE9 wel of blijven gebruiken wil ...moet je zo aangeven ....:)
2qst944.jpg

Laatst bewerkt:
Kan zijn dat bij deinstallatie een benodigd bestand is verwijderd. Installeer gewoon ie9 opnieuw.

dat heb ik geprobeerd maar dan krijg ik een popup met de melding dat IE9 al is geinstaleerd

PS
en Ryonix daar heb ik gekeken maar die vermelding om IE9 aan te vinken sttat er niet bij

Laatst bewerkt:
:( Maar ALS maar IE9 GE-installerd wel is zal wel moeten ....:(
Anders controleer maar in softwares ( Programma's en Onderdelen / en dan geinstaleerde updates weergeven ) of dat zo is ??:confused:

:( Maar ALS maar IE9 GE-installerd wel is zal wel moeten ....:(
Anders controleer maar in softwares ( Programma's en Onderdelen / en dan geinstaleerde updates weergeven ) of dat zo is ??:confused:

ik heb IE10 opnieuw op de pc gezet toen verwijderd via Configuratiescherm/een programma verwijderen of wijzigen pc opnieuw opgestart en nu heb ik wel IE9 weer. jullie antwoorden brachten me op het idee om het zo te proberen en gelukt DUS bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan