Ie 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
806
Kan mij a u b iemand helpen , want ik ben er al maanden mee bezig maar blijkbaar weet niemand een oplossing, in kan browser gebruiken welke ik wil, maar geen een werkt goed, ik krijg regelmatig de boodschap IE werkt niet meer , of staat stil, en dan moet ik hem weer afsluitnen en heropstarten, Graag uw hulp
 
Probeer Firefox eens, of Chrome of Opera
 
crome en firefox heb ik al geprobeerd dat helpt niet , maar ik had graag de fout geweten waarom IE die fout geeft, met verandere va, Browser ben ik niets
 
Hallo, om je te kunnen helpen heb ik meer info nodig.
Zoals je weet is ie9 nu een rc versie, dus nog steeds niet definitief.

Ie9 is geschreven voor windows 7. Dit zal met de definitieve versie wel wijzigen, dan zal ook Vista gedekt zijn. Mocht je gebruik maken van ie9 en problemen ondervinden, kan ik je alleen adviseren om via het configuratiescherm, software, ie9 te verwijderen. Als je dit gedaan hebt zul je versie ie8 weer terug hebben. Wacht op de definitieve versie.

Kijk dan eens of je nog problemen hebt.

Groet Jan
 
Zo ja gebruik je windows 7 probeer dan eventjes ie9 opnieuw te installeren. kan ook wel is helpen.
 
Ik heb vandaag de nieuwe IE 9 cannidale geinstalleerd, en nu ga ik eens afwachten wat die doet , toch bedankt voor uw hulp
 
Ik ben te snel geweest met reageren, gisteren is de nieuwe IE 9 candidate uitgekomen, maar daar mee is het juist het zelfde, een fout boodschap IE werkt niet meer, en dan moet ik de sesie herstellen, graag uw hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan